تکنیک‌های افزایش درآمد از طریق اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی

از تجهیزات بدون‌پول و موءثر منفعت بگیرید.

یکی موثرترین طرز‌ها برای بهبود قیمت مالی یک نرم افزار این میباشد که برخی از طراحی اپلیکیشن خصوصیت های آن را به طور بدون پول البته محصور ارائه فرمایید و زمانی که استفاده کننده این خصوصیت را پسندید، برای اخذ ورژن‌های خوب آن هزینه پرداخت نماید. از جمله یک کدام از نرم افزار های اهل ایران که سرویس ها مجانی ولی محدودی را ارائه می نماید نرم افزار مانکن میباشد. شما میتوانید با یاری این نرم افزار واحد سنجش کالری مصرفی خویش را در زمان روز به حساب آوردن فرمایید و حتی تعداد کالری هایی که مصرف نموده اید را در آن وارد نمائید. البته برای اخذ یک اپلیکیشن رژیم غذایی منظم برای کاهش یا این که ارتقاء وزن یا این که اخذ نرم افزار اصولی ورزشی برای یک هفته بایستی هزینه ای پرداخت نمایید.

با اینکه نکات تغذیه ای و حرکات ورزشی درین نرم افزار به طور بدون‌پول وجود داراست؛ ولی در‌صورتی‌که بخواهید به طور فردی سازی گردیده از آنان به کارگیری نمایید، می بایست هزینه ای را پرداخت فرمایید. این هزینه در صورتی‌که سنجیده باشد و در مقایسه با رقبا چندان گران نباشد مخاطبان اکثری را به خویش جذب خواهد کرد.

پیام های بازاریابی گردیده ارسال نمایید.

این مقاله رو مطلقا ملاحظه کنید:
پباده سازی نرم افزار خدماتی و مزایای به کارگیری از آن

یکی‌از طرز های موثری که می‌توانید با آن تعامل خویش را با یوزرها ارتقاء دهید، ارسال پیام های بازاریابی گردیده با محتوای باارزش فردی سازی شد‌ه‌است. برای مثال پیشنهاد‌های فردی سازی گردیده بر پایه ی نهایی تولید ها مشاهده گردیده یا این که محصول ها گزینه عشق شما به یوزرها بها بخشیده و آنها‌را برای اخذ تجربه بیشتر با نرم افزار شما مشغول می‌نماید. درصورتی که در صورتیکه شما از اعلان‌ها و نوتیفیکیشن های همگانی به کارگیری فرمائید، بیشتر از آن‌که به عایدی شما باشد به شما ضرر و زیان میرساند و این شم را به یوزرها شما میدهد که: شرط میبندم ۱۰ هزار نفر دیگر در کشور‌ایران هم این پیام را اخذ کرده اند.

داده های گردآوری گردیده از نرم افزار خویش را به طور عصر ای چک نمایید.

شما می‌توانید داده های گرانبها یوزرها خویش را به طور زمان ای چک نمایید. این عمل یک مزیت تبارک تجاری میباشد؛ به این دلیل که داده‌های گردآوری گردیده، به شما امداد می نماید تا سوابق مرور و علایق مشتریان خویش را ردیابی کرده و در آینده از آن ها به عایدی بیزنس خویش سود بگیرید. از جمله مشتری در سوابق خویش چه چیزی را مرتباً کاوش می نماید یا این که احتمال خرید چه نوع فروشی بیشتر میباشد.

کلیه این تحلیل ها به فردی سازی سبب گردیده که تجربه بهتری را در غایت برای یوزرها شما رقم خواهد زد و در غایت باعث به ارتقاء درآمد شما شود. فردی سازی این داده‌ها تأثیر مثبتی در نرخ تبدیل نرم‌افزار‌های موبایل دارااست و یک مجال بلندمرتبه برای مشاغل فعال در جای های فیزیکی به‌حساب می‌آید.

برای به کارگیری از نوتیفیکیشن‌ها یک استراتژی مطلوب و اثر گذار داشته باشید.

این مقاله رو مسلما مشاهده کنید:
پباده سازی باشگاه مشتریان با شایسته ترین مجموعه نرم افزار نویسی برای کسب وکار شما

تصحیح استراتژی‌های نوتیفیکیشن از روش آگهی، در واقع کلید مهم شما در در تعامل با مشتریان میباشد و شما چنانچه به صحت بر روی این نصیب هزینه فرمائید تا یک استراتژی مطلوب برای آن ساخت فرمایید، می‌توانید درآمد خویش را ارتقاء دهید. از آنجایی که نوتیفیکیشن‌ها قابلیت و امکان کلیک و معیار ماندگاری بالاتری دارا هستند، بایستی در فایده گیری از آنها شایسته ترین سعی را داشته باشید. مثلا شما میتوانید در پیام‌های اعلانی خویش از پیشنهادات گرانبها پایین سود بگیرید:

ارسال پیشنهادات گرانبها مانند تخفیف فروش تبلیغات و غیره
فایده گیری از سرویس ها بر پایه ی جای و فناوری از جمله ارسال اعلان به مشتریان در رابطه پیشنهادات مرتبط با یک شهر یا این که حیطه خاص
ارسال نوتیفیکیشن مبتنی بر شرایط فیزیکی یوزرها به خواسته اعلام فروش به یوزرها ساکن در آن حوزه‌





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: