اهمیت یافت کردن مخاطب نرم افزار
نوشته شده توسط : عباسی

طراحي اپليكيشن

 


به اشتراک بگذارید
اهمیت یافت کردن مخاطب نرم افزار
16 مهر 1394 محمد جواد ابراهیمی
چرا جستن مخاطب برای نرم افزار ها اهمیت دارااست ؟
امروزه تلفن های یاور عالم را به سلطه ی خویش در آورده اند. موبایل های هوشمند به یکی‌از ابزار های ضروری معاش بدل گردیده اند و ادامه ی معاش فارغ از آنان غیرممکن به لحاظ می‌رسد و نسبتاً راجع‌به هر موضوعی نرم افزار پباده سازی شده‌است.

ما در سرزمینی از نرم افزار های متفاوتی(مانند نرم افزار فروشگاهی,نرم افزار وردپرس)معاش می‌کنیم. در‌این مرزو بوم کشف کردن استفاده کننده متبوع ضرورت و اهمیت اکثری دارااست. متاسفانه اضافه سازندگان نرم افزار ها تلاش مینمایند از طرق خطا در ادامه استفاده کننده متبوع بگردند.

سوال اصلی این میباشد که چرا کشف کردن استفاده کننده متبوع تا این حد اهمیت دارااست؟
تفاوت مهم یک اپ پیروز و اپ ناموفق به ترازو ادراک استفاده کننده از آن نرم افزار مربوط می‌شود. دولوپرهایی که در‌پی صفحه های فردی مطلوب می شوند بهتر میتوانند با یوزرها رابطه برقرار نمایند و در غایت از این‌شیوه درآمد کسب نمایند.

در صورتی‌که بتوانید به ترازو عمل های استفاده کننده، علایق و به کار گیری ی آنها از اپ های حریف پی ببرید دقیقا می‌دانید که بایستی چه کاربرانی را انگیزه قرار دهید. با این که چنین اطلاعاتی کافی نیستند لزوما می بایست بدانید که مخاطب های حقیقی و واقعی چه اشخاصی می‌باشند و چه خصوصیاتی دارا هستند. دولوپر ها می بایست بدانند که کاربرها هنگام استعمال از اپلیکشن ها چه طور خلق می‌نمایند همینطور علایق استفاده کننده و اخلاق های وی بیرون از نرم افزار چه تاثیری در رفتارهای وی هنگام به کارگیری از نرم افزار دارااست.

کشف کردن کاربرانی که از موبایل به کار گیری می‌نمایند
یافت کردن چنین کاربری فقط در قوانینی انجام می پذیرد که علایق و سلایق فردی استفاده کننده با امکاناتی که نرم افزار توصیه می‌نماید همسو باشد. صرفا اگر استفاده کننده به مخاطب شما تبدیل میشود که نسبت به تجهیزات و جزئیات اپ شما کنجکاو باشد. در صورتیکه بخواهید فارغ از در دست داشتن هیچ اطلاعاتی از استفاده کننده آن‌ها را به به کار گیری از نرم افزار دعوت نمایید، آنان بعد از چند دفعه به کارگیری از اپ آن را رها مینمایند.

به همین استدلال کشف کردن کاربرانی که نسبت به حالت اپ شما مطلوب می باشند اهمیت متعددی دارااست. نباید استراتژی و تمرکز اصلی شما وادار کردن تمام یوزرها به نصب نرم افزار باشد. برخی از فواید کشف کردن استفاده کننده متبوع به شرح ذیل است:

نرخ منزه شدن اپ ها بصورت کلی کاهش پیدا می نماید
ارتبط مستحکمی با یوزرها برقرار می‌شود
تجربه ی خیر برای استفاده کننده باقی خواهد ماند
درآمدزایی مالک اپ طولانی تر میشود
مخارج جانبی کاهش پیدا می‌کند

شما نمی توانید فارغ از در مشت داشتن هیچ اطلاعاتی نسبت به علایق استفاده کننده، پیرو مخاطب های متبوع برای کسب وکار خودتان بگردید. تعداد یوزرها موبایلی چیزی طولانی تر از صرفا یک رقم میباشد. در صورتی قصد دارید آنان‌را برای بازه زمانی طولانی مشتری خویش نگه دارید می بایست نخست آنان‌را به نیکی بشناسید.

به اشتراک بگذارید





:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: