برخی از امکانات قابل ارائه در اپلیکیشن های موبایل
نوشته شده توسط : عباسی

سرویس ها تعاملی موبایلی: این قسمت مشمول فهم نیاز و مراد‌ی مشتری، ساخت‌و‌ساز طراحی اپلیکیشن وایرفریم ها (نقشه ایجاد کرد یا این که بلوپرینت برای رابط و تجربه کاربری)، پباده سازی رابط کاربری (رابط کاربری پیکسل پرفکت) و گسترش رابط کاربری (ترجمه \"ماک آپ ها\" به رابط کاربری کارکردی) میباشد.

سرویس ها توسعه و گسترش نرم افزار های تلفن همراه: این سرویس ها مشتمل بر گسترش نرم‌افزار های  ساکن و ترکیبی برای دستگاه های آی‌اواس و آندروید است. همینطور مشمول یک دست سازی ای پی آی ها (API)، برای اتصال به سیستم پشتیبانی سازمان ها است.

سرویس ها مدیریتی گوشی و نرم افزار های موبایلی: فعال سازی نرم افزار گوشی در دکان ها، قادر است برای کسب و شغل های کوچک و میانگین سخت باشد. سرویس ها ما، مشمول نصب اپلیکیشن ها در مغازه ها و ارائه سرویس ها و پشتیبانی بعد از فروش میباشد. (اکانت کاربری بسط دهنده در نرم افزار استور یا این که گوگل پلی، ارسال نرم‌افزار، میزبانی آن، نوتیفیکیشن های منظم، تعامل و شرکت کردن، پشتیبانی بعد از فروش، رفع اشکالات جزئی، سازش با سیستم ادله های نو و غیره)

ما نرم افزار ها را در دامنه های کاربردی پایین بسط داده ایم:

1. ارسال نوتیفیکیشن (هشدار و اعلان): این یک کدام از خصوصیت های مهم هر اپلیکیشن و نرم افزار گوشی میباشد. نوتیفیکیشن ها یک منش برای ارسال پیام یا این که آگهی، سوای گشودن نرم افزار میباشد. ارسال نوتیفیکیشن ها نسبت به ارسال پست الکترونیک، آسوده خیس و سریعتر است.



2. یک دست سازی شبکه های مردمی: امروزه بیش تر از 80% از اشخاص، اشتراک گذاری محتواها، عکس ها و یا این که هر سیرتکامل داده ها در پلتفرم هایی مانند تلگرام، رخ بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام را می پسندند. اگرچه ما این ای پی آی ها را در اپلیکیشن های اینترنت انجام کردیم، ولی یک دست سازی نرم افزار های گوشی با شبکه های عمومی، برای یوزرها می بایست به طوری باشد که ساخت‌و‌ساز کنندگان و یوزرها، مایل باشند که محتواها را در آن‌ها به اشتراک گذارند.



3. پرداخت اینترنتی با تلفن همراه: اکثر نرم افزار های پیشرفته، برای کسب و کار الکترونیک و سرویس ها مبتنی و مربوط به پرداخت بوسیله موبایل میباشند.یوزرها از روش نرم افزار های تلفن همراه، ریلکس خیس میتوانند به مکان پرداخت نقدی و یا این که استعمال از سایت، مبادرت کنند. ما قابلیت و امکان پرداخت را در نرم افزار های موبایلی یکدست سازی کرده ایم و نرم افزار های دکان های اینترنتی، در تلفن های یاور میتواند به راحتی یک دست و سفارشی سازی شود.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: