نکات موثر در طراحی اپلیکیشن اندروید
نوشته شده توسط : عباسی

نکات موءثر در پباده سازی نرم افزار اندروید

همان طور که می‌دانید نرم افزار های اندروید امروزه از محبوبیت بالا و رو به پیشرفتی برخوردار می باشند و اکثری از عزیزان طراحی اپلیکیشن طرف داران قصد پباده سازی و ساخت نرم افزار اندروید را دارا هستند; امروز در‌این نوشته‌علمی همت داریم نکات مفید در پباده سازی نرم افزار اندروید را با هم نکته بینانه و جزء به جزء چک کنیم.

یک نرم افزار اندروید برای پباده سازی و پیاده سازی، مسیر زمان بر و مالامال فراز و نشیبی را در بر دارااست. زمانی که شما تمایل به پباده سازی یک اپلیکشن اندروید دارید، بایستی نخست یکسری اصول مهم را رمز لوحه کارتان قرار داده و همینطور بعضا از نکات اساسی درین حوزه‌ را نیز به اعتنا رعایت نمایید. در تحت به شرح این نکات اصلی باهم خوا‌هیم پرداخت.
۱٫خلاقیت در ایده و بضاعت عملی کردن آن:

پیش از جاری ساختن هرکاری در آغاز به یک ایده برای عملی کردن آن نیاز میباشد. پباده سازی نرم افزار اندروید نیز از این قائده مستثنی نخواهد بود. تحت عنوان قدم نخستین شما درین مسیر لبریز فراز و نشیب، شما بایستی در آغاز به یک ایده خلاقانه تصور کنید و حتی اساسی خیس از آن، بتوانید ایده ی خودتان را از وضعیت تئوری به وضعیت عملی و کاربردی ارتقا داد.

چنانچه شما با یک ایده ی منحصر و خلاقانه پا دراین مورد بگذارید، یک گام بلند به سمت غرض خویش مجاورت شدید. همان حتی شاید مهم‌ترین عمل برای ساخت‌و‌ساز یک نرم افزار اندروید نیز ایده ی خلاقانه باشد، به این دلیل که سوای یک ایده ی مخصوص هرچه قدر هم که مراحل پباده سازی نرم افزار اندروید شما توفیق آمیز باشد، گشوده هم در مسئله ایده به سد بزرگی خواهید خورد.
شاید به کارت بیاد
شیوه تعیین شایسته ترین لپ تاپ برای اپلیکیشن نویسی
۲٫وجود تعامل فی مابین نرم افزار و استفاده کننده:

زمانی شما قصد پیاده سازی یک نرم افزار اندروید را دارید، بایستی بدین نکته دقت نمایید که اولا می بایست بیشترین ربط را به موضوعی که شما در راز دارید داشته باشد و دست کم افزونگی در آن چشم نشود. یعنی مخاطب با نرم افزار شما بتواند شم راحتی و خرسندی نماید.

در وهله ی دوم، برای اینکه اپلیکشن اندروید شما بتواند بصورت کاربردی و اصلی جلوه نماید، شما بایستی آن را به صورت تماما پویا و تعاملی پیاده سازی فرمائید. یعنی در مواقعی مخاطب بتواند اطلاعاتی را به نرم افزار شما بیفزاید و در عوض آن اطلاعاتی که برایش اثر گذار میباشد را کسب نماید. برای مثال در حیث بگیرید نرم افزار شما در ارتباط نام نویسی یک دانش گاه باشد. فرض نمایید که مخاطب میخواهد برای نام نویسی دروس خویش مبادرت نماید. در اینجاست که شما بایستی از ویژگی تعاملی در اپ خویش به کار گیری کرده و مخاطب بتواند به سادگی در نرم افزار شما نام نویسی نماید.

۳٫جذابیت پباده سازی رابط کاربری:

وجود رابط کاربری دیدنی و گیرا، تاثیر بسزایی در جذب مخاطب به سمت و سوق نرم افزار شما خواهد داشت.

در لحاظ داشته باشید که شما بایستی بگونه ای رابط کاربری خویش را تعیین و روی نرم افزار خویش پیاده سازی فرمائید که به مسئله دارای ربط باشد و در عین اکنون قشنگ، جالب و مخاطب پسند نیز باشد.

از جمله فرض نمایید برای یک نرم افزار دانشکده، نیاز به رابط کاربری تا حدی اداری، دارای انسجام و مشمول رنگ های معمولا خنثی نمائید.(مراد از رنگ های خنثی رنگ هایی میباشند که معمولا از مخلوط دو یا این که یکسری رنگ بوجود میایند و اکثر وقت ها برای گوشه و کنار شغل های اداری گزینه به کار گیری قرار می‌گیرند.) درین نرم افزار شما مطلقا چیره خواهید شد و پیشرفت خواهید کرد چراکه رابط کاربری شما در عین جالب بودن، دارای ربط به مورد نرم افزار نیز میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: