نکات مهم در طراحی اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی

کاتی که با رعایت آن ها نرم افزار شما مکان بیشتری در دل یوزرها ساخت‌و‌ساز می نماید و طراحی اپلیکیشن استفاده کننده را ترغیب می نماید نرم افزار شما را مدام نصب نگه دارا هستند.⁃ هر نوع نرم افزار مشتریان و مخاطبانی دارا هستند که به مراد اخذ یک بها خاص این نرم افزار را نصب میکنند , پس شغل با یک نرم افزار بایستی آنقدر بی آلایش باشد که برای کلیه قابل درک باشد.

پیش از هر چیز اساسی میباشد بدانیم که حضور در فضای گوشی از روش تشکیل داد نرم افزار یک فرمان دوری ناپذیر میباشد .

تلفن همراه ها که ما را به داده ها گسترده وب و دیگر بشر ها متصل می نمایند , هر روز بیشتر از قبلی در معاش ما نقش اجرا می نمایند.

پس اکثری از کسب و امور هر روز بیشتر از گذشته درپی حضور در‌این محیط و ایجاد کرد نرم افزار منحصربه‌فرد میباشند.

در حالتی که شما هم حس می کنید که به تشکیل داد نرم افزار منحصر برای خودتان نیاز دارید , مطالعه این مقاله می تواند به شما یاری دهد
نکات مایحتاج در پباده سازی یک نرم افزار

رابط کاربری مطلوب :

⁃ هر نوع نرم افزار مشتریان و مخاطبانی دارا هستند که به خواسته اخذ یک بها خاص این نرم افزار را نصب میکنند , پس شغل با یک نرم افزار بایستی آنقدر معمولی باشد که برای همگی قابل درک باشد.

⁃ از خصوصیت های یک نرم افزار با رابط کاربری مطلوب پیشنهاد می کنم مواقعی زیرا , دارا بودن سیستم رجیستری بی آلایش , دسترسی شل به بخشهای متعدد و رعایت تناسب فی مابین ظواهر و مفاهیم را مسلما گزینه اعتنا قرار دهید.

وسعت مطلوب و معیار مصرف انرژی :

⁃ هر مقدار وسعت نرم افزار شما فراتر باشد سرعت اجرای آن ذیل خیس خواهد بود , همینطور فضای بیشتری برای نصب آن مایحتاج میباشد , براین اساس استفاده کننده هنگامی ک متوجه وسعت بالای نرم افزار خواهد شد ممکن از دانلود آن پشیمان گردد . در حالتی‌که که نرم افزار های با وسعت کمتر احتمال اینکه بازه مجال بیشتری گزینه به کار گیری قرار بگیرد را داراست

معلوم کردن ظریف مخاطبین نرم افزار :

⁃ اینکه اپلیکیشنی که پباده سازی می‌کنید بسیار اصلی میباشد که بدانید آیتم به کار گیری چه کسانی قرار می گیرد و غرض آن چه چیزی است , خصوصیت های متمایز این اشخاص که براساس آن‌ها می‌خواهیم به آنان بها خاصی را ارائه دهیم , می بایست در همگی پروسه پباده سازی و اپلیکیشن نویسی آیتم اعتنا قرار گیرد

امکان انجام بر روی دستگاه های متعدد :

⁃در برخی موردها ممکن میباشد نرم افزار تشکیل شده تنها روی بعضا از دیوایس ها قابل انجام باشد ,از جمله اپلیکیشنی که برای سیستم ادله اندروید ساخته می‌شود می بایست روی اکثر تلفن همراه ها و تبلت هایی که با این سیستم برهان عمل میکنند قابل انجام باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: