مراحل طراحی و ساخت اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی

ایجاد کرد نرم افزار های هوشمند انقلابی در تکنولوژی قرن 21 ساخت‌و‌ساز نموده است طوری که طراحی اپلیکیشن ما سوای امداد نرم افزار ها از دنیای مالامال سرعت امروز جا می‌مانیم. اکثری از شغل های روزمره، شغل های بانکی، بازی و سرگرمی تا شغل های تخصصی را می قدرت با تلفن همراه یار و همدم و یک کلیک در سراسر عالم اجرا بخشید. فارغ از اغراق می قدرت اذعان کرد در آینده ای مجاورت نرم افزار ها قسمت عمده ای از معاش مارا هدایت خواهند کرد.
شناخت با فرآیند تشکیل داد نرم افزار گوشی

درک کردن پروسه تشکیل داد نرم افزار و جزئییات فنی آن به شما این قابلیت را میدهد که با دوراندیشی موردنیاز گام در دنیای هوشمند امروز بگذارید و با اعتقاد و باور از سعی و فواید تکنولوژی هوشمند، ایجاد کرد نرم افزار منحصر خویش را به گروه توسعه و گسترش دهنده بسپارید. ما در‌این نوشته‌ی‌علمی به توضیح فرایند تشکیل داد نرم افزار از ایده تا ایجاد می‌پردازیم تا رویت کرد شمارا نسبت به پیشرفت های دانش و ایجاد کرد نرم افزار حجم ببخشیم.


ایده های تشکیل داد نرم افزار گوشی

از‌آن‌جا‌که هزینه و مجال متعددی صرف تشکیل داد یک نرم افزار می‌گردد، بایستی فرآیند ایجاد کرد آن با کمترین ضریب نادرست و ریسک جاری ساختن پذیرد تا درصد توفیق نرم افزار ارتقا یابد. ایده پردازی و نیازسنجی، مرحله نخستین در تشکیل داد یک نرم افزار چیره میباشد. با مطرح شدن شکل مساله و نیاز صاحب کار، کلید تشکیل داد نرم افزار زده می گردد. معمولا ایده پردازی به طور گروهی سود بهتری خواهد داشت؛ به عنوان مثال ما در اتاق تاءمل کمپانی الو نرم افزار (Alo Application) جلسات زیادی را با گروه پباده سازی و صاحب کار تشکیل میدهیم تا به شایسته ترین ایده و پاسخ برسیم.


شناسایی مخاطبان نرم افزار تلفن همراه

در مرحله سپس با نیازسنجی و شناسایی بازار مقصود، پتانسیل های جان دار در تجارت خویش را شناسایی نمایید. با این شیوه می اقتدار فرایند پباده سازی نرم افزار را با داده ها و آمار دارای اعتبار طرح ریزی و استارت کرد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: