افزایش تعامل در اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی

همینطور با تشکیل داد نرم افزار‌های آموزشی، تعامل در بین اساتید و علم‌پژوهان حتی‌د‌ر ساعت‌ها غیر درسی طراحی اپلیکیشن نیز ادامه داراست. این تعامل به ویژه برای سنین بچه و نوجوان و در نرم‌افزار‌های مکتب، بسیار آفریننده میباشد. در مقاطع گوناگون تحصیلی، علاوه بر تعامل تولید کننده در بین معلمان و علم آموزان، تعامل دربین معلمان و پدر و مادر صورت میگیرد تا پدر و مادر موقعیت تحصیلی فرزندان‌شان را پیگیری و در شکل لزوم اقداماتی برای پیشرفت تحصیلی فرزندانشان جاری ساختن دهند.

تکنیک‌های نو یادگیری

همواره طرز‌های سنتی در یادگرفتن، با یک شم خستگی و یکنواختی هم پا میباشد. ایجاد کرد نرم افزار‌های آموزشی، سبب تنوع بیشتر در یادگرفتن گردیده‌است. در نرم افزار‌های آموزشی با به کار گیری از تکنیک‌های متعدد به یاروهمدم به کارگیری از صدا، تصویر، کلیپ تلاش می‌نمایند تا یک مبحث آموزشی را از جوانب متفاوت یادگرفتن میدهند. با به کار گیری از این تکنیک‌ها هم علم‌پژوه خوب یادگرفتن را ادراک می‌نماید و هم با کاهش یکنواختی و کسلی علم پژوه، بازدهی یادگیری را ارتقا می دهند. این تکنیک‌ها به خصوص برای سنین بچه و نوجوان بسیار جالب و هیجان آور میباشد و سبب استقبال بیشتر از یادگرفتن‌ها می گردد.

قابلیت و امکان به کار گیری از نرم افزار‌های آموزشی به طور آفلاین

در کلاس‌های درسی حضوری، صرفا یک توشه شانس شنیدن و دانستن مطالب را دارید. بعداز کلاس برای درک کردن مطالب که راز کلاس متوجه آن‌ها نشده‌اید، بایستی انرژی و وقت متعددی بگذارید. معمولاً در‌حالتی که علم پژوهان وقت یه خرده داشته باشند، احتمالا از یادگیری آن مبحث گشوده می مانند و در امتحانات نمره از دست خواهند بخشید. ولی با تشکیل داد نرم افزار‌های آموزشی، این قابلیت و امکان برای علم‌پژوهان مهیا گردیده تا هر مجال که میخواهند و حتی فارغ از اتصال به وب و به طور آفلاین، کلاس‌های آموزشی را مجددا ارزیابی و ایرادات خودشان را رفع نمایند.

مشابه‌سازی سناریوهای حقیقی وواقعی

ممکن میباشد مردود شدن در بعضی عصر‌های آموزشی، با هزینه‌های متعددی برای علم پژوه یار باشد. ایجاد کرد نرم افزار‌های آموزشی این قابلیت را آماده می‌نماید تا پیش از کمپانی در امتحانات، در یک فضای مشابه‌سازی گردیده، توان خویش را بسنجید. به هیچ عنوانً کمپانی در بعضا امتحان‌ها با ضرروزیان‌های مالی و حتی جانی یاور میباشد. مثل یادگرفتن خلبانی، مردود شدن یک خلبان، یعنی سقوط! یعنی از دست رفتن یک هواپیما و احتمالاً به خطر افتادن جان یک‌سری نفر. به این ترتیب با استعمال از تعدادی نرم افزار‌ها، قابل انعطاف افزارها و با استعمال از حقیقت افزوده و حقیقت مجازی بستر مطلوب برای یادگرفتن به کارآموزان آماده گردیده است. می توانید تفاوت فی مابین حقیقت افزوده و حقیقت مجازی از اینجا مطالعه فرمایید.

محاسبه واحد سنجش پیشرفت‌ها

با ایجاد کرد نرم افزار‌های آموزشی، قابلیت نظارت پیشرفت و پسرفت‌های آموزشی و تحصیلی سهل وآسان‌ترمی‌گردد. بعضی از اپلیکیشن‌ها سیر نمرات و شغل‌های شما‌را به طور نمودار، اکران میدهند. تا به طریق کارایی، نقاط قوت و نقاط ضعف خویش پی ببرید. نقاط قوت را بیشتر تقویت نمائید و نقاط ضعف را در دست گرفتن یا این که بهبود دهید. این تصویرسازی، معلمان و پدر و مادرِ علم‌آموزان را هم در جریان سیر پیشرفت تحصیلی قرار می دهد تا با آشنایی نقاط ضعف و قوت علم آموزان، به آن ها یاری نمایند.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: