چگونه اپلیکیشن بسازیم؟ به وسیله‌ی اپلیکیشن‌ها یا وب‌سایت‌های اپ ساز
نوشته شده توسط : عباسی

در حالتی که از علم کدنویسی برای تشکیل داد نرم افزار گوشی بی‌سود می‌باشید، ناامید نشوید! هنوز طراحی اپلیکیشن یک رویکرد دیگری پیش روی شماست که از آن طرز میتوانید سوای درک کردن حتی یک واژه گویش اپلیکیشن‌نویسی، یک نرم افزار بسازید.

چندسالی میباشد که نرم افزار‌هایی زیر اشکال نرم افزار بیلدر (App builder) یا این که نرم افزار ساز پیشرفته‌اند که به شما این قابلیت و امکان را می دهند صرفا با تعدادی تپ معمولی روی شیت‌ی موبایل خویش، یک نرم افزار نسبتاً حرفه ای بسازید.

شایسته ترین نرم افزار‌های برنامه ساز عبارتند از: BuildFire، AppyPie، Thunkable، AppInstitiute و Andromo. علاوه بر این نرم افزار‌ها، اینترنت‌وبسایت‌هایی نیز جانور می‌باشند که قابلیت تشکیل داد نرم افزار سوای کدنویسی را فرآهم میاورند.

بسط دهندگان در تشکیل داد نرم افزار
چه‌گونه نرم افزار بسازیم و یک گسترش‌دهنده‌ی پیروز نرم افزار شویم؟

اقتدار تشکیل داد یک نرم افزار حرفه ای در معنای این وجود ندارد که قطعا شما یک گسترش‌دهنده‌ی نرم افزار پیروز می‌باشید. اینکار با دقت به وجود بیشتراز یک میلیون نرم افزار در نرم افزار‌استور و پلی‌استور، شغل دشواری میباشد ولی نگران نباشید! ما درپی‌ی این نوشته ی علمی به شما می آموزیم که چه گونه در‌این حوزه به توفیق برسید. امروزه بخش اعظمی از اشخاص می‌خواهند تارنما آن ها در گوشی هم اکران داده خواهد شد. در صورتی‌که این قصد را دارید سفارش می‌کنم ار ایده تبدیل تارنما به نرم افزار استعمال فرمایید و تارنما متبوع خویش را به برنامه کاربردی بیزنس خویش تبدیل نمائید.
۱-نرم افزار‌های بد را آیتم مطالعه قرار دهید

شما خیر صرفا بایستی روی نرم افزار‌های بهتر مطالعه نمائید، بلکه نرم افزار‌های بد را نیز آیتم ارزیابی قرار دهید تا عوارض عدم توفیق آن‌ها‌را خاطر بگیرید و خودتان اینگونه اشتباهاتی نکنید. «از لقمان پرسیدند متانت از که آموختی؟ اعلام‌کرد از بی‌ادبان!»

سرعت در تشکیل داد نرم افزار ها ی اندروید
۲- سرعت تشکیل داد را ارتقاء دهید

روی تشکیل داد نرم افزار‌هایی عمل فرمایید که بتوانید آن‌ها‌را کاسه ۶ تا هشت هفته کامل شدن نمایید. این فعالیت به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا ایده‌های گوناگون را تست نمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: