اولین مرحله طراحی اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی

مرحله نخستین: نظارت نظرها و هدف ها

او‌لین مرحله برای ایفا عمل، داشتن ایده میباشد. زمانی که شما می‌خواهید یک اپلیکیشنی را طراحی اپلیکیشن پباده سازی نمایید، بایستی در رتبه نخستین یک ایده مطلوب داشته باشید. هر نرم افزار موبایلی به جهت وجود یک ایده مطلوب تاسیس شده است. امروزه نرم افزار های گوناگونی برای مویابل ها در بازار وجود دارااست. براین اساس ایده ای که شما میدهید بایستی به طوری دیده نشده باشد و با ایده های مربوط به نرم افزار ها دیگر مختلف باشد. ایده شما می بایست به نحوی فوق العاده و اختصاصی باشد و تا مکان ممکن به طوری باشد که یوزرها آن را تأیید نمایند. اگر که ایده شما برای ساخت کردن یک نرم افزار ایده ای فوق العاده باشد، شما در ایفا سایر فرایند فعالیت مثلا پباده سازی و ساخت‌و‌ساز و انجام و غیره نیز مشکلی نخواهید داشت. تلاش فرمایید اولیه از همگی برای ساخت و ساز نرم افزار یک ایده عالی داشته باشد.
ایده را تمجید نمائید!

فراموش نکنید که نرم افزار های بسیار دارای اسم و رسم هم در اولِ تولیدشان حامیان خیلی پاره ای داشتند. بخش اعظمی از نرم افزار های ارتباطی همچون اسنپ چت (Snapchat) در بالا با اینگونه مشکلاتی مواجه بودند. دراین مورد نمونه های متعددی می اقتدار زد. براین اساس از اندیشه کردن بدین که ممکن میباشد ایده شما حامیان چندانی نداشته باشد نترسید و ناامید نشوید. کارایی نمایید ایده را به شکلی مطلوب سازه فرمایید؛ و ابداً بدین تفکر نکنید که ایده تان ممکن میباشد خنده دار باشد. امروزه نرم افزار های متعددی تشکیل‌شده که هرمورد از آنان یک ایده جدیدی را اعمال کرده اند. به این ترتیب ایده شما هم می‌تواند مانند این نظرها تبدیل به یک نرم افزار مطلوب گردد و سبب ساز به‌این خواهد شد که نرم افزار موفقی داشته باشید. در شرایطی که که شما پیش از تشکیل داد نرم افزار ایده ای نداشته باشید، خوب میباشد تامل ساخت یک نرم افزار را از سرتان خارج نمائید!
اهداف را گزینش نمائید!

مقصود شما از ساخت‌و‌ساز کردن یک نرم افزار، همچون هر عمل تجاری دیگری، بایستی این باشد که گره ای از فعالیت یوزرها گشوده نماید. این نرم افزار می بایست کاربرپسند باشد و سبب خواهد شد که یوزرها به آن عشق مند گردد. یک نرم افزار مطلوب می بایست به طوری باشد که یوزرها عشق و علاقه داشته باشند در تمامی جا و در هر موقعیتی که می‌باشند از آن به کارگیری کنند. برای مثال، ما از نرم افزار هایی مانند اینستاگرام، در هر جایی که باشیم استعمال میکنیم. به این ترتیب مقصود شما از ایجاد کرد نرم افزار بایستی این باشد که آن را به نحوی پباده سازی فرمایید که در مجموع جای های گوناگون بتوان از آن به کار گرفت. در شرایطی که که برای تشکیل داد اپلیکیشنتان هدفی نداشته باشید، قطعاً سود مناسب را نمی گیرید. در پی یک‌سری سفارش در این باره به شما ارایه می‌کنیم:

از خویش بپرسید چرا عموم از این نرم افزار به کار گیری می نمایند؟
از خویش بپرسید این نرم افزار قرار میباشد چکار نماید؟
از خویش بپرسید این نرم افزار قرار میباشد چه مشکلی را حل نماید؟
از خویش بپرسید آیا این نرم افزار برای شما پول ساز خواهد بود؟
از خویش بپرسید چه عاملی میتواند باعث به جذابیت آن خواهد شد؟





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: