ویژگی هایی که یک اپلیکیشن فروشگاهی باید داشته باشد
نوشته شده توسط : عباسی

رابط کاربری مطلوب

هنگامی که مشتری نرم افزار گوشی شمارا نصب می نماید، اولی طراحی اپلیکیشن چیزی که می بیند، ظواهر و رنگ بندی و دکورا سیون نرم افزار میباشد. در واقع رابط کاربری یا این که به عبارتی ظواهر نرم افزار نقش ویترین مغازه را بازی می نماید. هر چه زیباتر باشد، مشتری مجال بیشتری را در آن سپری می نماید و این قادر است سبب به خرید مال خواهد شد. علاوه بر زیبایی، آسانی را هم می بایست در حیث داشته باشید، در پباده سازی نرم افزار، به آن تجربه کاربری گفته می گردد. مخاطب نرم افزار فروشگاهی، می بایست به ریلکس ترین صورت ممکن، بتواند خرید خویش را ایفا دهد.
دسترسی سهل وآسان به گزینه ها و خصوصیت های نرم افزار
دسترسی و جنبش در نرم افزار به تصحیح ناوبری، بایستی بسیار راحت و شل و خوشگل و جذب کننده باشد و از اتلاف وقت استفاده کننده، دسترسی های طاقت فرسا و صفحه ها تو در تو و غامض تا حد قابلیت خودداری کرد. درصورتی که استفاده کننده نتواند به راحتی با نرم افزار رابطه برقرار نماید، منجر دلسردی از نرم افزار می گردد و آن را ناکارآمد می بیند و در اولی مجال، مبادرت به حذف اپلیکیشن می نماید.



رابط کاربری مطلوب


دیتا بیس و مرجع بدون نقص

نرم افزار شما می بایست یک مرجع بی نقص متناسب با نوع فروش و کالایی که عرضه میکنید باشد. این فرآورده می‌تواند فیزیکی یا این که مجازی باشد. شما می بایست همه داده ها و مشخصات و بها و موجودی تولیدها را در مشت یوزرها قرار دهید تا استفاده کننده بتواند به راحتی به غرض و متاع متبوع خویش دسترسی داشته باشد. نبود یک دیتا بیس جامع، مغازه را با باخت مواجه می نماید.



دیتابیس


قابلیت و امکان حیث سنجی و مقایسه

یکی‌از خصوصیت های بسیار اساسی دراپلیکیشن فروشگاهی قابلیت و امکان لحاظ سنجی و سوال و جواب در نرم افزار است.یوزرها می‌توانند تجارب خویش را در دست یکدیگر قرار دهند و از مزایا و معایب تولیدات حرف نمایند و این منجر جلب پشت گرمی و جذب هرچه بیشتر یوزرها به مغازه شما و نرم افزار میگردد. قابلیت مقایسه یکسری فرآورده بایکدیگر از سایر خصوصیت های پر کاربرد و اساسی دکان میباشد این قسمت نیز منجر جذب یوزرها بیشتر به نرم افزار شود. چون در شرایطی که مشتری راجع‌به دو یا این که یکسری متاع مردد باشد که کدام یک را خریداری نماید، میتواند با به کار گیری از قابلیت مقایسه نرم افزار، تخت گاز تصمیم گیری نماید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: