اپلیکیشن موبایل یا نرم افزار موبایل چیست؟
نوشته شده توسط : عباسی

نرم افزار تلفن همراه یا این که اپلیکیشن تلفن همراه ,نرم افزار گوشی اندروید ,نرم افزار طراحی اپلیکیشن IOS کلمه هایی پر کاربرد در‌این روز ها .انگیزه محبوبیت تلفن همراه‌ها، به کارگیری از گونه های متفاوت نرم افزار های موبایلی پر استفاده و جالب میباشند که هرروز گسترش داده می گردند.

از زمانیکه نرم افزار های تلفن همراه وارد بازار شدند، فورا در کلیه قسمت‌ها مورداستفاده قرار گرفتند. بازی و سرگرمی، کانال‌های اجتماعی ، خبر‌ها، و حتی برای کسب‌وکار.

این یک حقیقت میباشد که امروزه برای هر چیزی یک نرم افزار وجود دارااست. در واقعیت شما میتوانید مجموع هجرت خودتان را با نرم افزار ها طرح ریزی نمائید، رستوران‌ها، محل‌های تفریحی ، رزرو هتل و ….

البته پرسش این میباشد: نرم افزار چه می‌باشد و به صورت مجموع نرم افزار تلفن همراه یا این که به عبارتی نرم‌افزار تلفن همراه و اشکال آن چه می باشد؟

نرم افزار (application) چه می باشد؟

شما نرم افزار هایی در تلفن همراه خویش دارید که به طور روزانه خیلی از شغل های خویش را از روش تجهیزات این نرم‌افزار ها اجرا میدهید. طبق تعریف و تمجید عامیانه و کلی بدین نرم‌افزار های جانور در موبایل شما نرم افزار گفته می‌گردد.

البته در صورتیکه بخواهیم واژه و کلمه نرم افزار را به صورت کلی برای شما معنی کنیم بایستی بگوییم نرم افزار کل قابل انعطاف افزارها به جزء قابل انعطاف‌افزارهای سیستمی مانند سیستم برهان و یا این که لهجه‌های اپ نویسی، را مشمول می‌گردد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: