چرا باید اپلیکیشن موبایل داشته باشیم؟
نوشته شده توسط : عباسی

مطلقا با نرم افزار های متعددی هم به طور روزمره فعالیت می‌کنید و متوجه گردیده اید که چقدر این طراحی اپلیکیشن نرم افزار ها فعالیت شما‌را شل خیس نموده است. درین نوشته‌علمی از مزایای داشتن یک نرم افزار برای تجارت شما حرف خوا‌هیم کرد. شما عزیزان می‌توانید سوال های خویش را زیر همین پست قرار دهید تا متخصصین حوزه برنامه ما پاسخگوی شما باشند.
مزایای داشتن نرم افزار:

اولی آیتم و ریلکس ترین آیتم برای داشتن یک فروشگاه آنلاین ، داشتن یک تارنما است. شما با پباده سازی یک تارنما وردپرس به راحتی می‌توانید دکان اینرتنتی خویش را فعال‌سازی فرمائید. البته تا به اکنون بدین تاءمل نموده اید که آیا وب سایت شل خیس در دسترس میباشد یا این که نرم افزار؟

خب مطلقا جواب شما هم نرم افزار میباشد. وقتی که فروشگاه آنلاین خویش را توسعه می دهید بایستی به تفکر فعال‌ساز‌ی نرم افزار خویش باشید. اکنون چه عالی میباشد که‌این نرم افزار شما به سایت متصل باشد. به‌دنبال مزایای داشتن یک نرم افزار تلفن همراه را به شما خوا‌هیم اذعان کرد:

1- دسترسی شل خیس: همان گونه که در ابتدا گفته شد، دسترسی یوزرها به تولیدها یا این که سرویس ها شما بسیار شل خیس میباشد.

نرم افزار

2-مزیت رقابتی:

داشتن یک نرم افزار نوعی مزیت رقابتی به حساب آورده می شود و به راحتی قادر است شما‌را از رقیبان خویش که تنها روی وب سایت تمرکز کرده اند، جلو بیندازد.

3- ارتقاء تعداد مشتریان:

در صورتیکه برای بیزنس خویش نرم افزار داشته باشد، وارد بازار بسیار عظیم تری گردیده اید و مشتریان بیشتر را میتوانید جذب نمایید.

4- امداد به داشتن مشتریان با مسئولیت:

چنانچه نرم افزار شما کاربردی باشد و همینطور از پباده سازی UI/UX کار کشته برخوردار باشد، حتما می‌تواند مشتریان شمارا به مشتریان بامسئولیت تبدیل نماید. به عنوان مثال برای خویش اینجانب اتفاق افتاده میباشد که با وجود ارزان خیس بودن تپسی گشوده هم اسنپ را گزینش کرده ام.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: