چگونه یک اپلیکیشن موبایل بسازیم؟
نوشته شده توسط : عباسی

در‌این مقاله سعی در ارائه موعظه بی نقص برای یادگیری شیوه ایجاد کرد طراحی اپلیکیشن نرم افزار تلفن همراه در 4 مرحله بی آلایش کرده‌ایم. درین مقاله خوا‌هیم اظهار‌کرد که یک نرم افزار چه چیزی است و چرا پباده سازی نرم افزار تلفن همراه برای کسب و امور اصلی میباشد. ضمن آنکه نقش کمپانی پباده سازی نرم افزار گوشی برای رونق بیزنس شمارا شرح داده‌ایم.



نرم افزار تلفن همراه چه می باشد؟

نرم افزار تلفن همراه یک نرم‌افزار قابل انعطاف‌افزاری اختصاصی به کار گیری در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها به مکان رایانه‌های رومیزی یا این که لپ تاپ میباشد. تشکیل داد نرم افزار گوشی با در لحاظ دریافت کردن مراد‌ها و محدودیت‌های دستگاه‌ها و همینطور سود‌گیری از هرگونه امکان تخصصی که دارا هستند، اعمال میگردد.

نرم افزار‌ها هدف ها و عملکردهای مختلفی را پوشش می دهند، البته هر اپ‌ای در هسته اساسی خویش یک واحد کوچک از قابل انعطاف‌افزارهای شخصی با یک مقصود به طور کاملً معلوم میباشد. یک نرم افزار میتواند یک بازی، یک تارنما رسانه‌های اجتماعی یا این که یک مرورگر وب باشد.

چرا پباده سازی نرم افزار تلفن همراه برای کسب و امور اصلی میباشد؟

امروزه بیشتراز 3 میلیارد استفاده کننده تلفن هوشمند در سراسر دنیا وجود داراست. این اشخاص به طور تقریبً به صورت مداوم با نرم افزار‌ها رابطه برقرار می‌نمایند. طبق تحقیقاتی که بوسیله کمپانی تجزیه و آنالیز مصرف کننده Dscout انجام یافته میباشد، یوزرها تلفن‌های هوشمند به صورت میانگین روزمره 2،617 توشه تلفن‌های خویش را لمس می‌نمایند و از گونه های نرم افزار‌های تلفن‌های هوشمند برای خرید، سرگرمی و موردها دیگر به کارگیری می‌نمایند. این فرآیند بخصوص از وقتی که گونه های کالاها از روش وب به موبایل‌های ما متصل شدند، در هم اکنون ارتقا میباشد. امروزه حتی تایمرهای آب پاشی هوشمند و دیجیتالی را می‌قدرت به گوشی‌ها و لپتاپ‌ها متصل کرد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: