نوشته شده توسط : عباسی

از جمله می قدرت یک برنامه معمولی و اساس ای پباده سازی کرد و با حذف مورد ها غیرضروری طراحی اپلیکیشن ترازو هزینه ها را کاهش بخشید. درضمن میتوانید با طرح ریزی و برخی اقدامات (که پیش از آغاز فرایند تشکیل داد برنامه جاری ساختن می دهید) ترازو هزینه را معدود نمایید. برای مثال جلوتر مبادرت فرمایید و با صرف یه خرده وقت لوگوی خویش را پباده سازی نمائید، عکس های مورد نیاز را پیدا نمائید، و محتوای اپلیکیشن خویش را نوشته و مهیا فرمایید. وقتی که قضیه و زیرسازی شما فراهم شد آن‌گاه به سراغ یک دارای تخصص بروید و از وی بخواهید تا نرم افزار را برای شما بسازد.
دسترسی به مشتریان بیشتر

تشکیل داد یک نرم افزار می‌تواند سبب خواهد شد شما نسبت به نحوه سنتی پیشین (صرفا وب سایت) به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا نمائید. سرچ با گوشی امری دوستداشتنی و رایج مخصوصا میان جوان ها میباشد. مشتریان سنتی شما با کلام و دهن به دهن شما‌را تبلیغ می نمایند و مشتریان نو (موبایلی) شما‌را از روش سرچ پیدا می نمایند. به کارگیری از شبکه‌های‌اجتماعی مطلوب در نرم‌افزار نیز می‌تواند تعداد مشتریان شما‌را ارتقا دهد.
اکران تولیدها و سرویس ها

می‌توانید از نرم افزار پباده سازی گردیده خویش استعمال فرمائید و تولید ها و سرویس ها خویش را به اکران بگذارید. در‌این‌صورت‌ یوزرها به راحتی و در لحظه به شما دسترسی دارا‌هستند. به گذر زمان نرم‌افزار خویش را به روزرسانی نمایید و خصوصیات و محصول ها گوناگون خویش را به آن اضافه فرمائید. از اپلیکیشن به کارگیری فرمایید و فروش های ویژه و تخفیفات خویش را از روش آن به اگاهی مشتریان برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: