بهینه‌سازی جستجوی صوتی
نوشته شده توسط : عباسی

جهش عظیمی در جستجوی صوتی صورت خواهد اعطا کرد، که تا قبل از این طراحی اپلیکیشن شروع گردیده‌است! جستجوی صوتی زنده‌خیس می شود، و رویش به کار گیری از Siri، Cortana، Google Assistant، Alexa و Echo گواه این قضیه میباشد. براین اساس، مخاطبان با سخن کردن با صدای بلند شل‌خیس می شوند تا اینکه بخواهند آن را تایپ نمایند!

تکنولوژی Blockchain

به لطف بیت‌کوین و بسط آن، جهان فناوری بلاک‌چین را تجربیات نموده است. بلاک‌چین یک بایگانی گشوده و توزیع‌گردیده است، که با پباده سازی مراقبت‌گردیده، بلوک‌هایی با مقاومت اصلاح‌گردیده، و توافق‌های غیرمتمرکز شناخته می گردد. بلاک‌چین برای بهبود جریان نقدی، کاهش فرکانس تسویه معاملات، و کاهش هزینه‌های مشاغل مالی ساخته شده است.

بلاک‌چین با کانال همتا به همتا (peer-to-peer) مدیر گردیده‌است که دارنده یک پروتکل مشقت بار‌گیرانه برای فرایند احراز نام و نشان بلوک تازه و رابطه در گره‌ها (node) میباشد. به همین عامل بلاک‌چین تیتر \"اولی و قابل اعتمادترین کمپانی کدگذاری‌گردیده\" را به خویش تخصیص داده میباشد.

گردآوری‌بندی

این‌ها مهمترین روندهای گسترش اینترنت میباشند که در سال 2021 گردباد به پا خواهند کرد. دنیای توسعه و گسترش اینترنت مدام در حالا گسترش بوده و بخش اعظمی از روندها روش خویش را برای توسعه و گسترش اینترنت ساخته‌اند و صنعت را به نیکی تغییر‌و تحول داده‌اند. اینک با روندهای فوق، سال 2021 سالی لبریز اتفاق برای صنعت بسط اینترنت خواهد بود.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: