سفارشی سازی کامپوننت Pagination در Angular 6
نوشته شده توسط : عباسی

امروز ما حافظه می‌گیریم که چه گونه یک کامپوننت سفارشی طراحی اپلیکیشن برای Pagination در Angular ساخت‌و‌ساز کنیم و همینطور، به چه شکل ازیک کامپوننت در کامپوننت دیگر تحت عنوان یک child component به کارگیری کنیم.


پیش نیازها

علم اول از کامپوننت ها و ماژول های Angular و TypeScript

در اینجا، ما یک کامپوننت سفارشی برای pagination ساخت می‌کنیم و به شما آرم خوا هیم اعطا کرد که چه طور از آن استعمال فرمایید. گذشته ازآن، شما می بایست علم اول در زمینه‌ی انگولار را داشته باشید.

ما فرض میکنیم که شما تا قبل از اینً یک نرم‌افزار انگولار ساخته اید. در اینجا، ما شیوه ساخت‌و‌ساز یک component در اپ درست شده یتان را نشانه خوا‌هیم بخشید.

دقت

ما از bootstrap 4 برای پباده سازی کامپوننت pagination استعمال می‌کنیم، به این ترتیب، شما بایستی بسته bootstrap را نیز در اپ یتان نصب فرمائید.

گام اولیه

فولدر ای به اسم app-pagination در فولدر component اپلیکیشن خویش ساخت و ساز فرمائید. همگی کامپوننت ها و ماژول ها را صرفا در‌این فولدر ساخت‌و‌ساز خوا هیم کرد.

گام دوم

فعلا، ما کامپوننتی برای pagination ساخت‌و‌ساز میکنیم. با اجرای فرمان پایین در دایرکتوری app-pagination که در مرحله نخستین ساخت و ساز کردیم، می‌توانید کامپوننت را تولید فرمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: