ابزار Broccoli از محبوب ترین ابزارهای متن باز node.js
نوشته شده توسط : عباسی

Broccoli از ابزارهای متن گشوده node.js میباشد که یک ابزار طراحی اپلیکیشن تشکیل داد بسیار حاذق میباشد و بر روی ماژول ES6 فعالیت می نماید. ابزارهای ایجاد کرد قابل انعطاف افزاری می باشند که به شما اذن می‌دهند تا کلیه asset های جان دار در نرم افزار و یا این که تارنما مانند تصاویر، پوشه های css، جاوا اسکریپت و .... را در یک فرمت توزیع گردیده گردآوری نمائید.

شما برای شغل کردن با این ابزار مستلزم دایرکتوری پروژه خویش می‌باشید. وقتی که شما این دایرکتوری را در چنگ داشته باشید می‌توانید به آسانی با استعمال از npm مبادرت به نصب این ابزار فرمایید که برای این شغل می بایست از امر پایین به کارگیری نمائید:

npm install --save-dev broccoli

npm install --global broccoli-cli

خلال این شما از Yarn نیز می‌توانید برای نصب این ابزار به کارگیری فرمائید.

 

بعضی از خصوصیت های این ابزار
ورژن فعلی node.js شایسته ترین ورژن برای تامین از این ابزار میباشد به دلیل آنکه جانبداری زمان بر مدتی را برای این ابزار ارائه میدهد. این مورد به شما امداد می نماید تا از دردسرهای مرتبط با نصب دوباره و یه آپ دیت رسانی در طول ایفا پروژه های خویش نجات پیدا نمایید. بعداز اتمام فرآیند نصب شما میتوانید خصوصیات ایجاد کرد را در پوشه Brocfile.js خویش وارد نمائید.

در Broccoli واحد انتزاعی در واقع درختی میباشد که پایین فولدر ها و پوشه ها را باطن تحت فایل های خاصی محافظت می نماید. بدین ترتیب پیش از این که شما مبادرت به تشکیل داد نمائید بایستی ایده ای خاص از چیزی که قصد دارید بسازید داشته باشید.

شایسته ترین قسمت این ابزار این میباشد که دارنده یک سرور درونی برای پیشرفت میباشد که به شما این قابلیت را میدهد تا از asset های خویش باطن یک سرور لوکال HTTP میزبانی نمایید. این ابزار برای مرمت های بی آلایش می‌تواند فوق العاده باشد به دلیل آنکه دارنده معماری و اکوسیستم منعطفی میباشد که سرعت نوسازی و کامپایل را بیشتر می نماید. این ابزار به شما اذن میدهد تا برای صرفه جویی در حین و به حداکثر رساندن معیار منفعت وری در حین گسترش نرم افزار ها شغل های خویش را سازماندهی فرمائید. به همین انگیزه میباشد که امروزه این ابزار از دوست داستنی ترین ابزارهای متن گشوده node.js به حساب می آید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: