در طراحی اپلیکیشن درباره موارد مهم تصمیم گیری کنید
نوشته شده توسط : عباسی

ابتدا سعی کنید تصمیم بگیرید که چه مواردی برای پروژه نرم افزاری شما طراحی اپلیکیشن در مشهد مهم هستند و اهمیت آنها نسبت به سایر موارد بیشتر است.

Jacobson در این باره توضیح می دهد: من با یکی از همکاران خود گفتگو می کردم که می گفت ما باید این مورد خاص را به لیست اولویت های خود اضافه کنیم چرا که محبوبیت آن در حال کاهش است ولی من می گفتم که اجازه دهیم این را به لیست اولویت های خود اضافه نکنیم. هر زمان که احساس کردیم یک مورد واقعا ضروری است آن را به لیست خود اضافه خواهیم کرد ولی در حال حاضر باید بر روی موضوعات مهمتری تمرکز کنیم.

پروژه نرم افزاری
مراقب پیچیده تر شدن پروژه باشید
گاهی اوقات مدیران پروژه تصمیم می گیرند که برای حل مشکل به یک شرکت دیگر مراجعه کنند تا پیدا کردن راه حل مشکلات را به این شرکت ها واگذار کنند. نکته ای که در این جا باید به آن دقت داشته باشید این است که مهندسان نرم افزار در این شرکت که بر روی پروژه نرم افزاری شما کار می کنند با ساختار پروژه آشنا نیستند و این احتمال وجود دارد که مشکلات در پروژه شما با انجام این کار بیشتر شود. دقت داشته باشید که گاهی اوقات حتی این شرکت ها هزینه های زیادی را نیز از شما دریافت می کنند ولی شما باید بدانید که گاهی اوقات مشکلات با صرف هزینه بیشتر حل نمی شوند.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: