پیشبینی های هوش مصنوعی در سال 2020
نوشته شده توسط : عباسی


هوش تصنعی در سال 2020 با توسعه و گسترش های بسیار طراحی اپلیکیشن در مشهد متعددی همدم خواهد بود، ما درین مقاله پیشبینی هایی درباره هوش تصنعی و مصنوعی در سال 2020 را به شما ارائه میدهیم.


هوش تصنعی و مصنوعی که به اختصار AI نامیده می‌گردد امروزه به طور تقریب در هر قسمت از صنعت تکنولوژی گزینه به کار گیری قرار گرفته میباشد. امروزه شما می‌توانید این اثر هوش تصنعی و مصنوعی را بر روی نرم افزار ها، ابزارهای پیشرفت، پلتفرم های به حساب آوردن، سیستم های رئیس مقر داده، در بین افزارها، ابزارهای مدیریتی و رسیدگی و نسبتاً هر چیزی در دنیای تکنولوژی ملاحظه کنید. شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید از AI می قدرت برای بهبود AI نیز بهره برد.

حالا سوالی که ممکن میباشد برای شما اتفاق افتاده باشد این میباشد که در سال نو چه تغییراتی در کاربردهای هوش تصنعی، ابزارها، تکنیک ها، سیستم دست اندرکاران و استانداردهای این حوزه به وجود میاید؟ این زمینه به عبارتی چیزی میباشد که ما در سال 2020 انتظار آن را خوا هیم داشت.

GPU ها همچنان بر روی عجله AI اثر گذار خواهند بود
عجله دهنده های طاقت فرسا افزاری AI تبدیل به یک جناح اساسی رقابت در حوزه فناوری گردیده اند. حتی با وجود فناوری های دشوار افزاری chipset هوش تصنعی که مثلا آن ها می شود به CPU ها، FPGA و واحد های پردازنده کانال های عصبی اشاره نمود GPU ها همچنان اثر خویش را دارا‌هستند و نقش مهمی را در گوشه و کنار های نرم افزار cloud-to-edge انجام می نمایند. امروزه شما در زنجیره های پشتیبانی صنعتی نیز میتوانید اثر GPU ها را ملاحظه کنید.

پیشنهادات بر پایه ی GPU در مارکت Nvidia برای رویش و تایید بیشتر در سال 2020 مهیا میباشد و در سال های آجل نیز نقش بسیار مهمی را اجرا خواهد کرد. با این هم اکنون طی ده سال آجل فناوری های متعدد غیر از GPU مانند CPU، ASIC، FPGA و واحدهای پردازنده کانال های عصبی نیز سعی خویش را بهبود خواهند اعطا کرد و در هزینه ها و همچنین اقتدار خویش کارآمد خواهند بود. با سپری شد هر سال Nvidia اعتنا رقبای بیشتری را به خویش جلب می نماید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: