رکود سال 2008 برای توسعه دهندگان نرم افزار
نوشته شده توسط : عباسی

در صورتیکه در سال 2008 میلادی جدیدا یک بیزنس تازه را فعال‌سازی کرده بودید و یا طراحی اپلیکیشن در مشهد این که آغاز به کار در مورد خاصی کرده بودید احتمالا حالت بدی را شاهد بودید البته در صورتی‌که در آن مجال یک عمل اثبات داشتید احتمالا اشتباهات کمتری را شاهد بودید. در صورتی‌که در آن فرصت تحت عنوان یکی گسترش دهندگان نرم‌افزار درپی شغلی بودید احتمالا شغل مشقت بار تری را برای کاوش داشتید و جستجوی شما بیشتر ارتفاع میکشید و شاید بدون چاره به جاری ساختن پروژه هایی می شدید که کمتر برای شما ایده آل بودند.

 

رکودهای سال 2000 میلادی و گذشته خیس
رکودی که در سال 2000 میلادی صورت بخشید بدتر بود. در آن مجال اینجانب جوان بودم و فقط تجربیات ای که داشتم این بود که عملکرد کنم از اتفاقات بدتر پرهیز کنم. با این وجود اینجانب در آن سال با بخش اعظمی از شرکتهای گفتمان کردم و در نقطه نهایی این رای زنی ها یک‌سری تفاهم نامه خرد را بستم و در حالی که کارایی میکردم بعضی از شغل های مرتبط با مشورت را نیز ایفا دهم روی پروژه های متن گشوده خودم هم فعالیت می‌کردم.

رکودی که در همین سال فیس بخشید یک رخداد بد در زمانه بزرگسالی اینجانب به شمار می آمد. این زمینه برای گسترش دهندگان اپ یاور بود با چالش مالی بسیار شدید در آسیا و رجوع و برگشت سرمایه گذاران از قراردادهای سپرده گذاری خویش که حالت بدی را برای بسط دهندگان اپلیکیشن آماده میکرد به این دلیل که عموم به هیچ عنوان راضی نبودند خریدهای خویش را از روش وب اجرا دهند و همه اشخاص به مغازه های تبارک مراجعه می کردند. ما در آن فرصت اقدامات متعددی برای شناخت بیشتر عموم با فضای وب ایفا دادیم البته فیض خیر و خوبی اخذ نکردیم.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: