لغزش و بروز مشکلات در فریم ورک ری اکت نیتیو
نوشته شده توسط : عباسی

قاب ورک ری اکت نیتیو یک کادر ورک کارکشته میباشد که بوسیله طراحی اپلیکیشن فیسبوک ایجاد شده است، ما در‌این مقاله درباره ایرادات قاب ورک ری اکت نیتیو کلام خوا‌هیم کرد.


هنگامی بود که کادر ورک ری اکت نیتیو تحت عنوان یک گسترش تبارک در بسط نرم افزار های گوشی شناخته می‌شد. این قاب ورک بوسیله کمپانی فیسبوک تحت عنوان یک توسعه و گسترش بسیار تبارک درست شده بود ولی امروزه مشاهده خواهیم کرد که‌این قاب ورک در درحال حاضر لغزش میباشد و مشکلاتی را برای یوزرها به وجود آورده میباشد که یوزرها دارای تعهد به فناوری های فیسبوک پیرو راهی برای ترمیم آن میباشند.

ری اکت نیتیو در کمپانی هایی مانند Uber، Tesla، Instagram و حتی فیسبوک گزینه به کارگیری قرار گرفته میباشد. در آخرها سال 2015 میلادی کمپانی تحلیلگر ری اکت نیتیو IDC را تحت عنوان الگویی تازه برای بسط ترکیبی و ریلکس کردن یوزرها از به کار گیری از کامپوننت Webview با عملکردی بسیار خوب ارائه اعطا کرد. کادر ورک ری اکت نیتیو پلتفرم نیتیو دستگاه را برای توسعه و گسترش دهندگان اینترنت گشوده کرد که به آن IDC گفته می‌شد ولی می بایست بدانید که IDC نتایجی را به قاب ورک ری اکت نیتیو اضافه کرد که در آن مجال هنوز نابالغ بود.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: