چرا فریم ورک ASP.NET بهترین انتخاب برای ساخت اپلیکیشن های تحت وب سازمانی است
نوشته شده توسط : عباسی

قاب ورک ASP.NET یک قاب ورک توانا طراحی اپلیکیشن در مشهد برای پیاده سازی نرم افزار های پایین اینترنت سازمانی میباشد، ما درین مقاله بیشتر درباره کادر ورک ASP.NET سخن میکنیم.


قاب ورک ASP.NET یک کادر ورک کراس پلتفرم و متن گشوده است که بوسیله مایکروسافت و به مراد تشکیل داد نرم افزار های امروزی، بر شالوده فضای ابری و متصل به وب توسعه و گسترش پیدا نموده است. این قاب ورک پیاده سازی گردیده‌است تا کامپوننت ها، API ها و کامپایلرها و لهجه های ران تایم را فعال نماید. این قاب ورک بر روی سیستم استدلال های مک، لینوکس و ویندوز فعالیت می نماید و یکی‌از کادر ورک های .NET به حساب می آید.

پیشگفتار ای درباره این مقاله
برای بدست آوردن داده ها بیشتر درباره چرخه پیشرفت کادر ورک ASP.NET و برای بدست آوردن علم بیشتر درباره خصوصیت های این کادر ورک ما در‌این مقاله با Kenneth Y. Fukizi مذاکره کردیم که مولف یکی‌از دارای شهرت ترین کتب درباره کادر ورک ASP.NET میباشد. این تالیف کننده بیش تر از 14 سال تجارب در قضیه اپلیکیشن نویسی حرفه‌ای دارا میباشد و تحت عنوان پیمانکار مهندس برنامه و همچنین مشاور برای نهادهای مشتری ساکن در آفریقای جنوبی، استرالیا، آمریکا و همچنین کانادا سرگرم به فعالیت میباشد.

Kenneth اعتقاد دارد که سعی فعلی این کادر ورک بسیار بیشتر از قاب ورک های پیشین و همچنین قاب ورک های حریف فعلی میباشد. وی ترجیح میدهد که از قاب ورک ASP.NET به کارگیری نماید تا بتواند نرم افزار های ذیل اینترنت سازمانی بسازد به این دلیل که این کادر ورک دارنده انعطاف پذیری بسیار متعددی میباشد که به وی امداد متعددی می نماید. وی همینطور ذکر می نماید که .NET 5 دارنده قابلیت و امکان های همیاری بیشتری نسبت به بقیه گویش های اپ نویسی است. هنگامی از او حیث وی درباره حمایت مایکروسافت از سیستم استدلال متن گشوده Pulumi پرسش کردیم وی جواب بخشید که‌این مورد مطلقا قادر است به توسعه و گسترش دهندگان در ایجاد کرد نرم افزار های کلود بیس امروزی امداد بسیار متعددی خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: