مهم‌ترین امکان هایی که Proto.io
نوشته شده توسط : عباسی

مهم‌ترین امکان هایی که Proto.io به کاربرانش ارائه میدهد، عبارتند از: پباده سازی وایر فریمینگ، طرح ها و مثال های بصری برای نرم افزار های گوشی و تست این طرح ها روی دیوایس های متفاوت.

 طراحي اپليكيشن 
این پلتفرم علاوه بر موردها بالا ، اتصال Drop Box، دسترسی به کتابخانه های Ui، قابلیت فعالیت در موقعیت آفلاین و مورد ها دیگری از این دست را برای یوزرها خویش آماده نموده است.
یوزرها Proto.io میتوانند از ترانزیشن های سریع صفحه های، تغییر‌و تحول جهت ها، حرکات لمسی،  آزمایش طرح ها بر روی هر مورد از دیوایس های اندرویدی، آیپد و یا این که آیفون جهت وصال به انگیزه پایانی خویش به کار گیری نمایند.
پلتفرم Proto.io، اوایل تنها برای پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاری نرم افزار های گوشی پباده سازی و استعمال میشد ولی به ندرت با ارتقاء استعمال از سایر دستگاه های دیجیتال و ارتقا اهمیت Ui و Ux در آن‌ها، فعالیت خویش را به پباده سازی Ui و Ux دستگاه های دیجیتال هوشمندی مثل تلویزیون های هوشمند، یخچال فریزر، ساعت، اتوموبیل، دستگاه های بازی و سیستم ادله Android Wear توسعه بخشید.

قابلیت و امکان اشتراک گذاری طرح ها با دیگر کابران و تثبیت سریع تغییرات مواردیست که Proto.io را به یک ابزار کاربردی برای طراحان Ui و Ux تبدیل نموده است.

Zeplin


زپلین یک پلاگین اینترنت و نرم افزار پایین اینترنت میباشد که انگیزه آن یاری به طراحان Ui و Ux در اجرای نظرها و طرح های آن هاست.
این نرم افزار را می قدرت ابزاری واسط فی مابین طراحان و توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار ها دانست که علاوه بر کاهش عصر اجرای طرح ها و کمتر شدن تعداد بازبینی آنان به وسیله دولوپرها، اجرای بدون نقص طرح را هم تضمین می‌نماید و این در حالیست که‌این کارایی معمولی ، از دید فنی و تخصصی در اجرا با پیچیدگی متعددی یار میباشد.
لیست کردن ویژگی ها طرح، کاری دشوار و وقت گیر میباشد، کاری که زپلین صرفا با یک کلیک انجام می‌دهد! صرفا کافیست طرح ها را آپلود نمائید و چشم به راه بمانید تا زپلین به صورت به طور کامل اتومات، یک فهرست از خصوصیات طرح برای شما مهیا نماید!





:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: