چند مورد از ابزارهای Node.js که به صورت متن باز ارائه می شوند
نوشته شده توسط : عباسی

شناخت با ابزارهای Node.js می‌تواند در گسترش قابل انعطاف طراحی اپلیکیشن در مشهد افزارها به شما یاری دهد، ما در‌این مقاله قصد داریم مقداری بیشتر درباره ابزارهای Node.js کلام کنیم.


شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید امروزه نسبتاً 49 درصد از برنامه نویس ها از Node.js برای پروژه های خویش به کارگیری می نمایند که ولی این مورد برای اینجانب تعجب انگیز عدم وجود. شناخت با ابزارهای Node.js میتواند به شما یاری دهد تا عالی از این کادر ورک به کار گیری نمائید. تحت عنوان یک نرم‌افزار نویس که چندین سالی میباشد در این مورد عمل دارم به راحتی به شما میگویم که وارد بازار شدن Node.js سبب به وجود وارد شدن زمان جدیدی در نرم‌افزار نویسی گردیده‌است. امروزه این فناوری یکی شایسته ترین فناوری های عالم در کنار گویش جاوا اسکریپت میباشد. با ما در‌این مقاله یار باشید تا با برخی از مهم‌ترین ابزارهای Node.js آشنا گردید.


Node.js چیست؟
پیش از آن که قصد داشته باشیم درباره ابزارهای Node.js سخن کنیم عالی میباشد آغاز درباره خویش Node.js سخن کنیم. Node.js در واقع یک اطراف اجرایی متن گشوده و کراس پلتفرم میباشد که به شما امداد می نماید تا کدهای جاوا اسکریپت خویش را سوا مرورگر انجام نمائید. اعتنا داشته باشید که‌این اطراف اجرایی به دور و بر اجرایی جاوا اسکریپت در مرورگر کروم ترجیح داده می‌گردد چرا‌که برای نرم افزار های زیر کانال سریع، استوار و کارآمد آیتم به کار گیری قرار میگیرد.

 


چرا Node.js دوستداشتنی میباشد؟
اینجانب به خیال می‌آورم که در قبلی برای این که بتوانیم یک هماهنگی در بین گسترش دهندگان فرانت اند و بک اند به وجود بیاوریم اسکریپت های مختلفی را می نوشتیم. با این وجود پس از به وجود وارد شدن Node.js کلیه این مفاد تغییر تحول کردند. به لحاظ اینجانب صرفا چیزی که سبب ساز محبوبیت این قاب ورک می‌گردد بازده دو طرفه آن بین بسط دهندگان فرانت اند و بک اند است.

با به کار گیری از Node.js شما می‌توانید کدهای خویش را به طور به طور همزمان در سمت کلاینت و در سمت سرور جاری ساختن فرمائید و فرآیند بسط نرم افزار خویش را گسترش دهید. در واقع این قاب ورک یک پل در بین توسعه و گسترش دهندگان بک اند و فرانت اند میباشد که به کارگیری از آن سبب ساز می‌گردد تا پروسه بسط اپلیکیشن سریع خیس خواهد شد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: