جاوا اسکریپت زبانی که افراد موفق آن را می آموزند؟
نوشته شده توسط : عباسی

جاوا اسکریپت گویش استاندارد برای ساخت سایت میباشد. با به کارگیری از طراحی اپلیکیشن در مشهد کتابخانه های این گویش اپلیکیشن نویسی امروزه بسط دهندگان داعیه دارا‌هستند که به طور تقریب هر کاری را می قدرت در مرورگرها ایفا بخشید. به نترسی می قدرت خاطرنشان کرد که جاوا اسکریپت امروزه به گستره ترین لهجه نرم افزار نویسی برای نرم افزار های زیر اینترنت تبدیل گردیده‌است.

Eric Elliott درباره این لهجه می‌گوید:

این لهجه نرم‌افزار نویسی این پتانسیل را داراست که به اکثری از عموم عالم یاری دهد چرا‌که این لهجه یک لهجه بسیار دوستداشتنی در جهان به حساب می آید.

 


چرا بایستی ارورهای سمت کلاینت جاوا اسکریپت را لاگ کنیم؟
تا به اینجای شغل متوجه شدیم که‌این گویش اپ نویسی در بخش اعظمی از سایت ها و نرم افزار های زیر اینترنت گزینه به کار گیری قرار میگیرد البته سوالی که وجود دارااست این میباشد که چرا بایستی ارورهای سمت کلاینت این لهجه را لاگ کنیم؟

پاس کوتاه به‌این پرسش این میباشد که مسلما شما قصد ندارید ساعت های زمان بر را برای صرف یافت کردن باگ ها فرمایید. در حالتی که شما هم از این لهجه اپ نویسی به کارگیری میکنید احتمالا تا به درحال حاضر ناچار گردیده اید که برای ساعت های وقت گیر مبادرت به یافت کردن باگ های سمت کلاینت نمائید.

از آن جایی که ورژن های مختلفی از مرورگرها، سیستم کارداران و دستگاه ها وجود دارا هستند ساخت کدهای جاوا اسکریپت که در تمامی جا عمل نمایند بسیار مشقت بار میباشد. این مسئله وقتی مشقت بار خیس می‌گردد که شما این آیتم را با کدهای دیرین سمت سرور مقایسه فرمایید.

در صورتی بخواهیم به طور خلاصه ذکر کنیم می قدرت ذکر کرد سایت های مقداری می‌باشند که ارورهای جاوا اسکریپت را لاگ می نمایند.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: