ساخت یک پروژه ASP.NET در ویژوال استودیو
نوشته شده توسط : عباسی

در بالا اذن دهید که یک پروژه ASP.NET در ویژوال استودیو ورژن 2019 بسازیم، ما طراحی اپلیکیشن در مشهد فرض میکنیم که‌این IDE بر روی سیستم شما نصب گردیده است بدین ترتیب قدم های ذیل را دنبال نمائید تا براین اساس بتوانید یک پروژه ASP.Net Core MVC در ویژوال استودیو بسازید.

1- ویژوال استودیو را جاری ساختن فرمایید

2- بر روی مورد Create new project کلیک نمائید.

3- در پنجره Create new project که برای شما گشوده می‌شود آیتم ASP.Net Core Web Application را از لیستی که برای شما نشان داده می شود، گزینش فرمایید.

4- در پنجره Configure your new project که برای شما گشوده میگردد اسم و لوکیشن مد لحاظ خویش برای این پروژه را تعیین نمایید.

5- در شکل میل تیک آیتم Place solution and project in the same directory را بزنید.

6- بر روی آیتم Create کلیک فرمائید.

7- در پنجره Create a New ASP.Net Core Web Application که برای شما نشان داده می شود مورد .Net Core را تحت عنوان ران تایم و ASP.Net Core 2.2 و یا این که ورژن های آینده را از لیستی که برای شما نشان داده میشود گزینش نمائید.

8- آیتم Web Application (Model-View-Controller) را تحت عنوان پوسته پروژه خویش برای تشکیل داد پروژه ASP.NET تعیین فرمائید.

9- یقین نتیجه ها فرمایید که آیتم های Enable Docker Support و Configure for HTTPS گزینش نشده باشند به این دلیل‌که ما قصد استعمال از آنان‌را نداریم.

10- اعتقاد و باور نتایج نمائید که آیتم Authentication بر روی مقدار No Authentication تهیه گردیده باشد به این دلیل که ما قصد به کارگیری از آن را نیز نداریم.

11- بر روی مورد Create کلیک فرمایید.

ما در قسمت های آتی از این پروژه استعمال خوا‌هیم کرد تا به شما اکران دهیم که چه‌طور می‌توانید با NLog در ASP.Net فعالیت فرمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: