بهترین تمرین برای کار کردن با NLog
نوشته شده توسط : عباسی

در‌این قسمت بعضی از شایسته ترین تمرین ها که شما در طی عمل کردن با NLog در ASP.NET می بایست طراحی اپلیکیشن در مشهد دنبال فرمائید را برای شما لیست کرده ایم.

1- یک شی لاگ کننده مسلما بایستی استاتیک باشد. این مسئله برای خودداری از پردازش یکسری باره میباشد که شی لاگ کننده را وادار می نماید که برای یک‌سری توشه ساخته خواهد شد.

2- از مزایای دفاع NLog در ASP.NET از فرمت کردن( وقتی که شما در طول استعمال از NLog در ASP.NET مستلزم لاگ کردن داده ساختارها می باشید) برای دوری از اختصاص حرفه ها و بهم پیوستن آنان به کار گیری فرمائید.

3- throwConfigExceptions را موازی true قرار دهید تا اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که NLog در ASP.NET در‌صورتی‌که که زمینه ای درباره تنظیمات NLog در ASP.NET وجود داشته باشد جزئیات را برای شما آماده می نماید. از جمله:

\"

xmlns:xsi=\"http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance\"

autoReload=\"true\" throwConfigExceptions=\"true\">
4- یک فراخوانی از سیاق Shutdown را ساخت فرمایید که در کلاس LogManager قراردارد تا بنابراین کلیه تردهای داخلی و تایمرها را وقتی که فعالیت شما برای لاگ کرده اطلاعات با به کار گیری از NLog کل می‌شود ببندید:

NLog.LogManager.Shutdown();

5- یقین نتیجه ها فرمایید که شما خصوصیت های Async را با خصوصیت های AsyncWrapper ادغام نکرده اید، در شرایطی‌که شما آن‌ها‌را ادغام فرمایید پردازش شما بسیار نماید خواهد بود.

6- شما بایستی به‌تدریج از سطح لاگ Trace به کار گیری فرمائید به دلیل آن که Trace ذکر می نماید که شما در حالا لاگ کردن همگی چیز می‌باشید. به مکان آن می‌توانید از سطح لاگ دیباگ یا این که Info به کار گیری نمائید.

7- در شرایطی‌که چه NLog در ASP.NET بسیار مدل و سریع میباشد اما با این درحال حاضر شما می‌توانید حتی تلاش آن را با به کار گیری از asynchronous wrappers خوب فرمائید.

نکات بسیار متعددی درباره NLog در ASP.NET وجود داراست، همان طور که در قسمت های گذشته ذکر شد NLog یک دفاع از لاگ کردن داده ساختارها را به خیر برای شما آماده نموده است که میتوانید از آن به شایسته ترین صورت به کارگیری نمایید. ضمن این شما می‌توانید مقادیر گرانقدر اطلاعات را به راحتی غربال کرده و آنها‌را بررسی فرمایید که با مقداری کاوش میتوانید مطالب فوق العاده ای دراین باره پیدا نمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: