به چه شکل متوجه شویم که تلگرام ما روی تعدادی موبایل گشوده میباشد؟
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحي اپليكيشن 
به کار گیری از تلگرام این ایام رویش متعددی داشته میباشد بطوریکه کشور‌ایران در بالا کشورهای کاربر از تلگرام هست و بعد از آن ایالات متحده سکو دوم را دارااست.به کارگیری از شبکه های مردمی در دنیای مجازی سبب گردیده گرفتاری اشخاص برای نگهداری اطراف خصوصیشان ارتقا یابدیکی از این گرفتاری ها که بالاخره مدیران تلگرام تمایل به رفع آن گرفتند مخفی کردن عکس پروفایل بود.قابلیت و امکان نهفته کردن عکس اواتار تلگرام از اشخاص به تلگرام طولانی تر گردیده استبرای فعال نمودن آن می‌توانید به مورد پیکربندی تلگرام آن‌گاه privacy and security رفته و در‌این نصیب از مورد profile photo می‌توانید اشخاصی را که می‌خواهید به پروفایل شما دسترسی پیدا نکنند،از آیتم ها حذف فرمائید
به چه شکل متوجه شویم که تلگرام ما روی تعدادی موبایل گشوده میباشد؟

پیام رسان تلگرام بخشی از معاش اکثری اشخاص شده‌است. این نرم افزار طوری جای خویش را در میان یوزرها گشوده نموده است که فعلا به طور روزمره میلیون‌ها نفر فقط در جمهوری اسلامی ایران از این برنامه برای ارسال و اخذ پیام‌ها و پوشه‌های خویش به کارگیری مینمایند.
در کشور‌ایران تلگرام بیش تر از 20 میلیون استفاده کننده دارااست. این معنا میباشد که بیش تر اشخاصی که از پیام‌رسان‌های اینترنتی به کارگیری میکنند به احتمال زیاد تلگرام هم دارا هستند. به همین عامل مورد جالبی را برای هکرها مهیا می‌نماید تا مشغول شوند. همان گونه که می‌دانید هر یک سری وقت یکبار هم خبری از هک شدن این پیام‌رسان در خبرگذاری‌ها منتشر می گردد که اما تلگرام پایین توشه این خبر نمی‌رود و این واقعه را به بی احتیاطی مردم و ضعف امنیتی اوپراتورهای گوشی نسبت میدهد.


مقاله پیشنهادی: به چه شکل امنیت حساب تلگرام خویش را بالا ببریم

تلگرام طرحی میباشد که‌این امکان را به یوزرها می‌دهد که بصورت همزهمان روی یکسری دستگاه آنلاین باشند به به عبارتی اندازه که‌این قابلیت و امکان کاربردی می‌باشد، معایبی نیز دارااست. این قضیه امنیت و اطراف فردی شما‌را به خطر می اندازد

در‌این نوشته‌ی‌علمی طریق‌ انقطاع دسترسی سایرین از تلگرام فردی شما و طریق باز بینی لیست دستگاه های متصل به حساب تلگرام که قادر است در حفاظت داده ها فردی تان بسیار دارای منفعت باشد را، یادگرفتن می‌دهیم. پس تا آخر این نوشته‌ی‌علمی با ما همپا باشید.

 





:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: