اقداماتی که باید در مقابل این ارورها در خطایابی در جاوا اسکریپت انجام دهید
نوشته شده توسط : عباسی

1- نمودار جریان های داده ای را با به کارگیری از خودکار و خود کار ترسیم نمایید. طراحی اپلیکیشن در مشهد آغاز به تریس کردن اپ خویش با به کارگیری از امر console.logs کرده و ورودی ها و خروجی های هر قسمت از کد خویش را تحقیق فرمایید و نقطه ای را پیدا نمائید که جریان اطلاعات از صحیح بودن بیرون می گردند.

2- یقین نتایج فرمایید که ما در حالا اجرای کدی هستیم که حقیقتا انتظار آن را داشتیم. از console.log یاری بگیرید تا مطمئن گردید که به بلوک هایی که بایستی دسترسی داشته باشید حقیقتا دسترسی دارید.

3- با افراد دیگری درباره عامل واقعه افتادن این غلط کلام نمائید، یک بینش تازه نسبت به کد شما میتواند در خطایابی در جاوا اسکریپت یاری کننده باشد.

4- داکیومنتیشن های تکنولوژی هایی که به کارگیری نموده اید را رسیدگی فرمائید. آیا توابعی که به کارگیری نموده اید مقادیر صحت را به شما گشوده می گردانند؟ و آیا فرمت گزینه انتظار شما‌را دارا‌هستند؟

5- از طریق های جایگزین برای حل ایرادات خویش به کارگیری نمائید، در حالتی‌که رویکردی که اینک پیش گرفته اید را نمی توانید مدیر فرمایید و در خطایابی در جاوا اسکریپت به ایراد برخورده اید تلاش نمائید روش های دیگری را برای جاری ساختن این نصیب از کدهای خویش تعیین نمائید.

توده بندی نکات نقل شده درباره خطایابی در جاوا اسکریپت
این مواقعی که ذکر شد صرفا چندین گزینه از اشکال متفاوت ارورها و باگ هایی میباشد که ممکن میباشد در اپ جاوا اسکریپتی شما به وجود بیاید و راه‌حل هایی هم که برای آنان ذکر شد نیز صرفا چندین آیتم از راهکار ها بود. وقتی که شما آغاز به استعمال از کتابخانه های لهجه اپ نویسی جاوا اسکریپت و همچنین ابزارهای این گویش اپلیکیشن نویسی نمایید شما میتوانید با خطاها بغرنج خیس و جدیدتری روبرو گردید که حل کردن آن‌ها میتواند برای شما بسیار دارای هیجان باشد، ولی فراموش نکنید که اصول خطایابی در جاوا اسکریپت همین مواقعی بود که ما درین مقاله برای شما ذکر کردیم.

چنانچه شما عشق و علاقه مند می‌باشید که با خطاهای نو روبرو گردید به شما سفارش میکنیم که از گیت هاب نیز دیدن نمایید، درین تارنما میتوانید برخی از مهم ترین و وحشتناک ترین خطاهایی که بقیه یوزرها در گیر آن گردیده اند روبرو گردید و راهکار هایی که به آنان ارائه گردیده است را نیز نظارت فرمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: