علوم داده و نقش آن در بهبود طراحی UX
نوشته شده توسط : عباسی

بهبود طرح: علم ها داده همینطور می تواند برای تهیه و تنظیم ظریف طراحی اپلیکیشن در مشهد طرح اینترنت‌وب سایت برای تجربیات کاربری عالی آیتم به کار گیری قرار گیرد. به صورت معمول، آزمایش A/B برای گزینش اینکه کدام فعالیت خوب میباشد استعمال می‌گردد. متناوبا، طرز‌های دیگری وجود دارااست که قادر است به شغل گرفته گردد، مانند بررسی نقشه حرارتی (heat map).

تشکیل داد محتوای مربوطه: نقش دیگر دانش داده در پیاده سازی UX این میباشد که می تواند در ساخت نگرش‌ها با دقت به محتوایی که می بایست بسته به آنچه یوزرها متبوع دوست دارا هستند روی اینترنت‌وبسایت ببینند سودمند باشد.

بررسی ترافیک: این کفاف نمیدهد که شما صرفا مالک اینترنت‌ُسایتی باشید که عالی پیاده سازی ‌شد‌ه‌است. رسیدگی اصلی میباشد. شما نیاز به ارزیابی سعی اینترنت‌وبسایت و گردآوری‌آوری برخورد یوزرها آن را دارید. این مساله دیگری میباشد که دانش داده می تواند در آن موثر باشد.

بهبود تبدیل (Conversion): این آیتم قادر است تک تک آحاد مفاد نام برده در صدر باشد. دانش داده قادر است برای ساخت و ساز ایده‌هایی در زمینه‌ی کیفیت تبدیل بازدیدکننده اینترنت‌تارنما به خریدار آیتم به کارگیری قرار گیرد. ساخت وسعت زیاد داده‌ها میتواند در ساخت یک اینترنت‌تارنما کاربردی و دیدنی که قادر است به صورت اثرگذار تبدیل را هدایت نماید، یاری‌کننده نماید.

به صورت خلاصه، پیاده سازی UX میتواند بغرنج باشد. این فرمان نیاز به آشنایی مخاطبان متبوع و ادراک داده ها پهناور داراست. علم ها داده میتواند در ساخت نگرش باارزش اثر گذار باشد، و این اعتقاد را ساخت‌و‌ساز می‌نماید که می توانید از آن برای پیاده سازی اثر گذار که نیاز و ترجیحات یوزرها را الویت‌بندی می‌نماید استعمال نمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: