کدام زبان برنامه نویسی برای کار و کدام برای تفریح مناسب است؟
نوشته شده توسط : عباسی

جواب بعضا از برنامه نویس ها به‌این پرسش که از کدام یک از لهجه های نرم افزار نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد برای فعالیت و از کدام یک از لهجه های اپلیکیشن نویسی برای تفریح به کارگیری میکنید؟


یک کدام از سوال ها بسیار مهمی که معمولا در کلیه مجموعه های نرم‌افزار نویسی پرسیده میگردد این میباشد که شما از کدام یک از لهجه های نرم افزار نویسی برای عمل به کارگیری میکنید و از کدام یک از آنان برای گذراندن پایان هفته خویش به کار گیری میکنید؟ برای بخش اعظمی از اشخاص جواب این پرسش تفاوت چشمگیری داراست به این دلیل‌که گویش نرم افزار نویسی که برای فعالیت گزینه به کارگیری قرار می‌دهند و آنچه که در تعطیلات و برای تفریح از آن به کارگیری می نمایند تفاوت بسیار متعددی دارااست. برای برخی دیگر این دو همانندی بسیار متعددی به یکدیگر داراست و پروژه های پایان هفته آن ها معمولا هدف ها فردی در به عبارتی قضیه ای میباشد که به فعالیت در آن درگیر میباشند. ما در‌این مقاله تصمیم داریم تا بعضی از مهم‌ترین جواب اشخاص معروف بدین پرسش را برای شما بیاوریم تا بدانید که برنامه نویس ها تعالی عالم از چه زبانی به کارگیری می نمایند.


5 جواب ابتدایی به‌این پرسش
Yev Bronstein درباره لهجه های نرم‌افزار نویسی گزینه عشق و علاقه خویش میگوید: \" اینجانب عشق و علاقه مند به جاوا هستم که در کمپانی مایکروسافت شغل می‌کنم و در این موسسه ناچار هستم که از سی شارپ برای شغل های خویش استعمال کنم. \"
Tony McCormick نیز درباره لهجه های اپلیکیشن نویسی آیتم عشق و علاقه خویش میگوید: \" پی اچ پی و جاوا اسکریپت هر دو گویش های نرم‌افزار نویسی آیتم عشق و علاقه اینجانب می‌باشند که هم در تعطیلات و هم در طی فعالیت از آنان به کارگیری میکنم. \"
James Lovegrove نیز دراین مورد می‌گوید: \" در تعطیلات انتها هفته به هم پا فرزند 11 ساله خویش از پایتون 3 برای جاری ساختن شغل های جذاب به کار گیری میکنم.\"
Joe Kline درباره گویش های اپلیکیشن نویسی می‌گوید: \" اینجانب از Perl و Bash/Shell برای شغل به کارگیری میکنم و از Perl نیز برای جاری ساختن دادن بیشتر پروژه های فردی خویش به کار گیری می‌کنم.\"
\" اینجانب در طی شغل بیشتر از گویش های اپلیکیشن نویسی سی پلاس، جاوا و سی شارپ به کارگیری می‌کنم و در مواقع تفریح نیز معمولا از لهجه های نرم افزار نویسی سی، go، Perl و Lisp به کار گیری میکنم.\" Martin Kailn





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: