نسخه 12 زبان برنامه نویسی جاوا در سال 2019 منتشر خواهد شد
نوشته شده توسط : عباسی

از وقتی که کمپانی اوراکل سبک حمایتی خویش را تغییر تحول داده طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد ورژن non-LTS همواره به طور هر ساله منتشر شد‌ه‌است و به احتمال بسیار زیاد این نسخ دارنده تغییرات اصلی در گویش نرم‌افزار نویسی جاوا نخواهند بود. JDK 12 به طور non-LTS است که به همین استدلال نمی اقتدار اعلام کرد که تغییراتی که در آن وجود داراست جزئی خواهد بود، این ورژن به یاور خصوصیت های فوق العاده اش منتشر شود. این ورژن در ‌ماه مارس همین سال منتشر گردد و تا ماه سپتامبر که ورژن 13 این لهجه نرم افزار نویسی منتشر گردد در دسترس خواهد بود و دفاع شود. این ورژن از گویش نرم افزار نویسی جاوا دارنده تعداد بسیار متعددی از خصوصیت های نو خواهد بود که بعضا از آنان به طور قطعی از ماه سپتامبر سال جاری در دسترس برنامه نویس ها این گویش قرار خواهند گرفت و بعضا دیگر هنوز بایستی آیتم گفت و گو قرار بگیرند.

ورژن 13 روی هم رفته در ماه سپتامبر با قابلیت و امکان دسترسی زودتر منتشر گردد

تاکنون داده ها بسیار مقداری درباره ورژن 13 جاوا وجود دارااست، فقط چیزی که به طور تقریب همگی ما میدانیم این میباشد که‌این ورژن از گویش اپلیکیشن نویسی جاوا در سپتامبر سال 2019 منتشر شود و این ورژن نیز مانند ورژن 12 non-LTS خواهد بود.

با این درحال حاضر درصورتی که شما میخواهید که سریع خیس آن را تست فرمائید یک خط مش دسترسی اکنون مو جود میباشد که می‌توانید آن را آزمایش فرمائید. برخی از JEP ها( مخفف JDK Enhancement Proposals) ممکن میباشد در ورژن 13 لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا تصویب گردد، البته این خصوصیت به طور انحصاری میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: