در پروژه‌های منبع باز (open source) همکاری کنید
نوشته شده توسط : عباسی

شرکت کردن در پروژه‌های منبع گشوده می تواند شمارا با سناریوهایی طراحی اپلیکیشن در مشهد مواجه نماید که ممکن میباشد هیچوقت در دفتر کار صورت ندهد. شما می توانید آنچه را که برای اجرای پروژه در یک سناریوی توزیع‌گردیده جاری ساختن می‌دهید را حافظه بگیرید، مطالب نو، معضل‌های نو، ابزارهای منبع گشوده نو و غیره را حافظه بگیرید. مزایای جانور درین فعالیت بی‌آخر می باشند و کلیه ما می دانیم که پژوهش کد منبع گشوده چطور معاش کسی که را به صورت بی واسطه و غیر بی واسطه تغییر‌و تحول می دهد.

به سایر افراد امداد نمایید

امداد به سایرافراد در مورد‌ای که شما آن را بلد میباشید، می تواند شما‌را به یک مشاور و کارشناس قابل پشت گرمی تبدیل نماید و درنتیجه قیمت و مداقه شمارا در دسته بالا می‌ّپیروزی. مدد کردن به بقیه افراد در مسئله‌هایی که در آنها چندان حرفه‌ای نیستید نیز میتواند به شما یاری دهد چیزهای ارزشمندی را از این تجربیات استخراج فرمائید.

یک پروژه فردی گزینش نمائید

پروژه‌های فردی یک راه و روش خوب برای یادگیری کادر‌ورک‌ها و تکنولوژی‌های تازه می‌باشند که ممکن میباشد آن ها را در دفتر کار خویش تجربیات نکنید. در پروژه فردی شما رئیس کالا میباشید، شما گسترش‌دهنده و معمار میباشید، به این ترتیب میتوانید معیار تصمیم‌گیری‌هایی که می بایست جاری ساختن دهید را فکر کنید. شما می توانید تجربیاتی که از پروژه خویش و به کارگیری از ابزارها و قاب‌های تازه استحصال کرده‌اید را در دفتر کار خویش به عمل برید و به یک ستاره تبدیل گردید.

انعطاف‌پذیر باشید

اذن ندهید خودتان و تیتر شغلی‌تان دربین روش یادگیری/بهبود شما قرار گیرد. مراقب هر که می باشید و بیشتر از آن آنچه که هر روز به آن تبدیل می شوید باشید. یک معمار در یک سازمان ممکن میباشد یک پیشرفت‌دهنده قابل انعطاف‌افزاری در یک سازمان دیگر باشد. مدام فراهم ایفا شیوه‌های تازه و متعدد برای کارهایی که فکر میکنید در آنها میتوانید عالی فعالیت نمائید باشد.

\"چراها\" را فهم فرمایید

پیش از پذیرفتن و برانگیختن عقاید خویش در خصوص یک سر مشق، API یا این که کادر‌ورک تازه، در نوبت نخستین کوشش فرمائید فهم فرمائید \"چرا\" وجود دارااست. عملکرد نمایید به شهود موجودیت یک مضمون‌ بپردازید.

ما نمی‌گوییم که شما بایستی برای کلیه چیز (که تعداد آن ها بسیار زیاد میباشد) منتقد گردید، ولی بسط این عادت به شما امداد می‌نماید تا فلسفه هر چیز را خوب ادراک نمایید و بدین ترتیب علم و ادراک شمارا بهبود میبخشد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: