الگوهای واقعی (کسل کننده ها) در طراحی اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی

اینجانب اعتراف می‌کنم که در ازای خودبینی، ریسک زیاد و بدی های مهیج که میتواند طراحی اپلیکیشن در مشهد سبب به راه‌حل های جادویی گردد، الگوهای سطح زیر تری دارم. اینجانب تحت عنوان یک نرم افزار نویس بیشتر به کتابدار، دانشمند، هنرمند و نجار متعلق هستم. این لقب ها در مقایسه با یک جادوگر- هکر- نینجا- راک استار، مطلقا پاره ای کسل کننده به لحاظ می‌رسد. ولی حتما هیچ چیز اشتباهی یا این که هیچ سیرتکامل ایرادی درباره آن‌ها نیست.

زیرا زمانی دفعه به نرم‌افزار نویسی و تشکیل داد تولیدها گرانقدر می‌رسد، اینجانب مدل معاش یک جادوگر- هکر- نینجا- راک استار را نمیخواهم. اینجانب آوازه را نمی‌خواهم. اینجانب نمی‌خواهم هر شب تا 4 صبح بیدار بمانم و بسوزم. هیچ نوع طلسم جادویی برای معالجه بیماری کدهای اینجانب نیست.

 

الگوهای کسل کننده نرم‌افزار نویسی مانند کتابدار، دانشمند، هنرمند و نجار

در قبال، مانند یک کتابدار، اینجانب از خموشی و نظم لذت میبرم. زمانی کدها به نیکی تهیه گردیده اند، تمامی چیز به راحتی پیدا می‌گردد و کمتر احتمال از در بین رفتن آن‌ها وجود داراست، براین اساس بازدارنده هر نوع صدا و غصه ای می‌گردد. اینجانب مانند یک دانشمند از حساب کردن ایرادات لذت میبرم، زاویه های گوناگون را برای حل کردن کدها آزمون میکنم و بعد از آن یافته های خویش را به اشتراک میگذارم. اینجانب میخواهم بدانم حال و روز چطور عمل می نماید و میخواهم دیگر افراد از آن ادراک بهره ببرند.

مانند یک هنرمند می بایست گه گاه سوا چارچوب تفکر کنم، ابتکار عمل داشته باشم و بتوانم چیزهای انتزاعی را ببینم. میخواهم نقص ها را به آغوش بکشم. مانند یک نجار، حقیقتا از ساختن شی ها لذت می‌برم. بعضی اوقات این در معنای تعقیب کردن یک نرم‌افزار خاص میباشد و در بعضا موردها دیگر با هر چیزی که در مشت دارید عمل میکنید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: