در برنامه نویسی از جایی که باید فراتر بروید
نوشته شده توسط : عباسی

ممکن میباشد در زمان زمان کاری خویش به پروژه هایی عکس العمل نمائید طراحی اپلیکیشن در مشهد که به راحتی حل می‌شوند و راهکار های سریعی دارا هستند؛ ولی این مسئله مدام رخداد نمی افتد و شما با پروژه های زمانبر و مشقت بار هم رو به رو میشوید. این که مجال بیشتری را صرف فرمایید و بالاتر از آن چه بایستی اجرا دهید، یک مزیت میباشد. بالاتر رفتن در حوزه ی فعالیتتان خیر فقط توان های شما‌را به اکران میگذارد بلکه جدیت شما‌را در آستانه و توسعه کارتان در کدنویسی بیش تر از پیش نمایان می نماید.

 

هیچ وقت تظاهر به فهمیدن چیزهایی که نمی دانید نکنید

در‌صورتی‌که موضوعی را کاملا متوجه نشده اید، درپی راه‌حل هایی باشید که زمینه را برایتان روشن سازی می نماید؛ زیرا در بعدی مطلقا به یاری تان خواهد آمد. یکی بدترین و زخم زننده ترین امور در هنگام یادگیری کدنویسی حادثه می افتد؛ تظاهر به فراگیری، چیزی میباشد که خاطر نگرفته اید. فراگیری کدنویسی فرآیند ی زمانبر مدتی میباشد و می بایست کلیه چیز را از آغاز خاطر بگیرید. در نظرنگرفتن این زمینه شما‌را به دردسر خواهد انداخت و این زمینه ابدا خوشایند نخواهد بود.

نرم‌افزار هایتان را با فرد زبده خیس از خودتان به اشتراک بگذارید

یکی شایسته ترین رویه ها برای خوب کردن مهارت کدنویسی به کارگیری از نظرها و مهارت های کسی میباشد که تجربیات ی بیشتری از شما دارااست. دراین مکان موضوعی به عنوان اپ نویسی زوجی مطرح میگردد؛ به‌این معنی که یک شخص تحت عنوان جایزه با استعمال از صفحه کلید به کدنویسی سرگرم می‌شود و شخص دیگر شخص کد نویس را در جهت کدنویسی متبوع در اختیار گرفتن و هدایت می نماید.

برهان فعالیت آمد بودن این طریق آن میباشد که شما می‌توانید به صورت بی واسطه نکات ضروری را از شخص هدایت کنندتان فرا گیرید؛ چون وی قادر است در هنگام کدنویسی( که بوسیله شما شکل می‌گیرد) نکات مورد نیاز را به شما گوشزد نماید و شما با فردی سازی این طرز ها میتوانید به شایسته ترین نحو در کارتان گسترش نمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: