مقایسه الگوریتم ما با الگوریتم خطی برای پیدا کردن عناصر در یک دفترچه تلفن
نوشته شده توسط : عباسی

در بدترین وضعیت هنگامی که ما یک دفترچه تلفن را رسیدگی می کنیم ممکن طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد ورودی مد حیث ما در واپسین ورقه قراردارد که در این‌حالت برای یک دفترچه با 4000000 کاغذ در جست و جوی بار خطی شما نیاز به 4000000 مقایسه خواهید داشت البته در طرز جست و جویبار دودویی فقط نیاز به 22 مقایسه دارید.

 

یادگیری الگوریتم یادگیری این زمینه میباشد که چه گونه موضوع را به قضیه های کوچکتر بشکنید

کلیه چیز درباره شکستن موضوع به مسائل متفاوت و کوچکتر میباشد، به صورتی که هر فرد با دقت به‌این نمایش فقط بتواند یک اخلاق و رفتار را داشته باشد. الگوریتم در واقع درک پروسه در هم اکنون اجرا و تبدیل آن به کد میباشد. روی هم رفته فهم و شعور عمیق مراحل در درحال حاضر جاری ساختن بسیار دشوار خیس از تبدیل آن به کدی میباشد که عمل نماید.

 

ترفندهایی که شما به آن نیاز دارید

ما معنا جستجوی دودویی عنصرها را از خودمان نساخته ایم، پژوهشگران کامپیوتر ترفند های بسیار متعددی را دارا‌هستند که همه برنامه نویس ها می بایست آن‌ها‌را در ذهن خویش داشته باشند. یادگیری الگوریتم کاملاً هنر احاطه بر روند ها و تبدیل آنان به کدی میباشد که به وسیله کامپیوتر اعمال خواهد شد. همان طور که در نمونه بالا دیدید استعمال از یک ترفند مطلوب در یک نمایش منجر شد که کاری که 4,000,000 مقایسه نیاز داشت صرفا با 22 مقایسه صورت بپذیرد. وقتی که شما بتوانید یک الگوریتم موثر دانش کامپیوتر را به یک کد در هر گویش نرم افزار نویسی تبدیل نمایید، شما در واقع این مهارت را دارید که هر کدی که به سمت شما در جهان ارسال گردد را بنویسید.

بعضا دیگر از ترفندهایی که شما بعید میباشد بتوانید خودتان به آنان دست بیابید( در واقع بایستی از پژوهشگران دانش کامپیوتر خاطر بگیرید) الگوریتم هایی مانند الگوریتم های تحت میباشند:

1- الگوریتم جست و جوی‌بار عمیق

2- Breadth-first search

3- تایپ کردن الگوریتم های سازمان دهی





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: