معرفی چند ویرایشگر کد جاوا اسکریپت
نوشته شده توسط : عباسی

شناخت با ide های جاوا اسکریپت می‌تواند یاری متعددی به شما در یادگیری طراحی اپلیکیشن در مشهد گویش نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت نماید،دراین مقاله بعضی از این ideها را به شما معرفی می کنیم.


جاوا اسکریپت در همگی جا کاربرد دارااست و حضور آن در نرم افزار های زیر اینترنت غیر قابل انکار میباشد، هر اپلیکیشنی از این گویش اپلیکیشن نویسی به هیبت خاصی به کار گیری می نماید و هر پیشرفت دهنده ای که به طور بدون شوخی در حوزه اینترنت فعالیت می نماید می بایست جاوا اسکریپت را حافظه بگیرد، در حالتی‌که از پیشین با جاوا اسکریپت شناخت دارید مطمئن باشید که مبادرت به یادگیری کادر ورک های تازه آن خواهید کرد به این دلیل که این لهجه اپلیکیشن نویسی یک گویش زنده میباشد که در حین مجال تکامل پیدا می نماید.

جامعه جاوا اسکریپت دارنده یک دور و بر متن گشوده میباشد که دارنده وضوح بالایی میباشد و همین زمینه باعث به ساخت ide های بسیار قوی برای این لهجه نرم افزار نویسی گردیده است. وجود اطراف متن گشوده سبب قدرتمندتر شدن این لهجه گردیده است و ide های بسیار متعددی وجود دارا هستند که می‌توانید از آن ها برای کد زدن به گویش نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت به کارگیری نمائید.

مانند کلیه لهجه های نرم افزار نویسی دیگر گروه از لازمات ضروری برای یک ویرایشگر متن و ide این لهجه اپ نویسی نیست ولی یک ide عالی بایستی بتواند همگی وظایف مرتبط با این لهجه نرم افزار نویسی را به خیر و خوبی مدیر نماید که برای مثال این مورد ها می شود به عملیات کامپایل کدها، دیباگ کردن اپ و سینتکس هایلایتینگ اشاره نمود. اینجانب قصد دارم یکی اصلی ترین و شایسته ترین ide های جاوا اسکریپت را در‌این مقاله به شما معرفی کنم، ضمن این تنی چند از ویرایشگرهای متن قوی را نیز به شما معرفی خواهم کرد که می‌توانید از آنان برای اجرا هر کاری درین گویش نرم‌افزار نویسی به کار گیری نمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: