گوگل برای ساختن برنامه‌های اندرویدی، دو ابزار برنامه نویسی ارائه میدهد
نوشته شده توسط : عباسی

طراحي اپليكيشن 

جدای از این کلام‌ها، در برخی مورد ها می‌اقتدار از Lua تحت عنوان یک گویش برنامه‌نویسی اصلی بهره مند شد و Corona SDK یک نمونه عالی میباشد. با Corona میتوانید برنامه‌هایی بی نیاز تولید نمائید که از Lua به کارگیری می‌نمایند و می‌قدرت آن‌ها‌را بر ویندوز، Mac، اندروید، iOS و حتی Apple TV و Android TV قرار بخشید. همینطور در آن ویژگی کسب درآمد به علاوه‌ یک محل بازار گسترده داراست که در آن میتوانید خصوصیت‌ها و پلاگین (Plugin) بخرید.
از Corona عمدتاً برای ساختن بازی استعمال می‌گردد (مانند Fun Run2 و HoPiko) ولی می‌اقتدار از آن برای ساختن برنامه‌های سرویس ها رفاهی و تجاری (مانند My Days و Quebec Tourism) بهره مند شد.

۷. گویش‌های C و ++C
گوگل برای ساختن برنامه‌های اندرویدی، دو ابزار برنامه نویسی ارائه میدهد: SDK که از Java استعمال می‌نماید و NDK که از گویش‌های مستقر مانند C و ++C استعمال می کند. به حافظه داشته باشید که نمی‌توانید تمام یک برنامه را با به کار گیری از C++ ،C و Java بسازید، بلکه گویش NDK به شما اذن می دهد تا یک کتابخانه مستقر ساخت فرمایید و امکان‌هایش را در کد Java به عمل ببرید.

در اکثر مواقع نیازی به به کارگیری از NDK نخواهید داشت. نباید از آن صرفا چرا که ترجیح می‌دهید به جای Java در C++/C کد بزنید استعمال فرمایید، بلکه لهجه NDK برای هنگامی میباشد که میخواهید به تحمیل از وظایف حسابگری سنگین، همت بیشتری خارج بکشید. همینطور به شما این قابلیت را میدهد تا در برنامه‌ خویش کتابخانه‌های C و یا این که ++C جای دهید.

ولی در غیر این چهره، بایستی هرگاه ممکن بود به Java توکل فرمایید. برنامه‌نویسی با به کارگیری از C++/C بسیار پیچیده‌خیس از Java میباشد و گاهی اوقات چیز متعددی از آن نمی‌گیرید.

چه گونه برنامه‌هایی می خواهید بسازید؟
برنامه‌های ذکر کرد‌وگو و پیام‌رسانی، بازی‌ها، ماشین‌اکانت‌ها، یادداشت‌ها، پخش موسیقی و… تعیین‌ها نامحدود می‌باشند! تمامی‌ آنان با به کارگیری از لهجه‌ها و قاب‌ورک‌های ذکر‌گردیده در صدر قابلیت‌پذیر می باشند. نیازی وجود ندارد که تمامی‌ آنان را خاطر بگیرید، صرفا آن‌هایی را خاطر بگیرید که برای انجام کارتان به آن نیاز دارید. در‌حالتی که می‌خواستید مهارت‌های خویش را بسط دهید، میتوانید زمانی که زمانش فرا می رسد آن را حافظه بگیرید.

همینطور ما به شما سفارش می کنیم مطالب روز مربوط به برنامه‌نویسی تلفن همراه همپا را مطالعه نمایید. این مقاله‌ها به شما امداد می نمایند تا ذهنیتی از این که «چه چیزی یک برنامه تلفن همراه یاروهمدم را پیروزی‌آمیز می‌نماید» به دست آورید و یاری مینماید تا از بعضی سختی ها، که به صورت حتم با آنها روبه‌رو میشوید، عبور نمایید.





:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: