مزایا و معایب زبان برنامه نویسی Arduino
نوشته شده توسط : عباسی

یکی مهم ترین مزیت های به کار گیری طراحی اپلیکیشن در مشهد از رایا پارس این application گویش نرم‌افزار نویسی نسبت به به کار گیری از دیگر لهجه های نرم افزار نویسی این میباشد که درین لهجه همگی امور در کامپیوتر خویش شما شکل میگیرد و مهم‌ترین عیب آن نیز این میباشد به طور همگانی از c و c++ در آن مستعمل میباشد.

CUDA یکی لهجه های نرم‌افزار نویسی گرافیکی

اکثری از عموم اقتدار کارت گرافیکی خویش را بسیار بی آلایش در حیث می‌گیرند، آن‌ها به هیچ عنوان پندار نمی‌کنند که چه‌گونه تعدادی کارت گرافیکی با یکدیگر شغل می نمایند، دقیقا به به عبارتی شکلی که نمی دانند دنیای آنان چقدر بغرنج میباشد. چنانچه این اشخاص صرفا پاره ای به دنیای نرم‌افزار نویسی پندار نمایند می‌توانند اقتدار نرم افزار نویسی را ادراک نمایند. گویش اپ نویسی CUDA راهی میباشد که Nvidia بتواند اشتباهات واحد پردازنده گرافیکی کامپیوتر را حل نماید. ایراد مهم برای یادگیری گویش نرم‌افزار نویسی CUDA این میباشد که بخش های برابر الگوریتم خویش را شناسایی نمائید، وقتی که شما آنها‌را پیدا کردید، میتوانید با استعمال از اپلیکیشن نویسی این مناطق را به یکدیگر متصل فرمائید و یک کارت گرافیکی بسیار توانا ساخت و ساز نمائید. برخی از عمل ها مانند حصول بیت کوین بسیار معمولی می باشند اما بحران های دیگر مانند نظم دهی و یا این که دینامیک مولکولی فکر بیشتری نیاز دارا‌هستند. پژوهشگران عشق دارا‌هستند که از لهجه اپ نویسی CUDA برای مشابه سازی های یک سری آینده و بلندمرتبه به کارگیری نمایند.

مزایا و معایب به کارگیری از گویش نرم‌افزار نویسی CUDA

استعمال از این لهجه نرم افزار نویسی نسبت به بقیه گویش های نرم افزار نویسی دست‌کم در نرم‌افزار نویسی همزمانی، دارنده سرعت بیشتری میباشد، اما یکی مهم ترین معایب به کار گیری از این گویش اپلیکیشن نویسی این میباشد که گه گاه کشف کردن بخش های برابر کد، فعالیت راحتی وجود ندارد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: