زمینه های مختلف استفاده از اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن 


پباده سازی نرم افزار

بدون شک شما هم تعداد زیادی از اشکال اپلیکیشن ها را بر روی موبایل موبایل یا تبلت تان نصب کرده اید. حقیقتا به کار گیری از این برنامه ها زندگی روزمره ما را بسیار عادی کرده اند و سوراخ آنان و برگشتن به روزهایی که هنوز استعمال از موبایل های هوشمند فراگیر نبود، غیر قابل تصور می باشد.

استعمال از اپلیکیشن ها از همان ساعتها نخستین صبح آغاز میشود. هنگامی که با صدای ساعت گوشی خود بیدار می شویم و با نگاه کردن به برنامه تقویم، تاریخ روز و قرارهای مهم را باز بینی می‌کنیم. در زمان روز بارها برای پرداخت ها و عملیات بانکی، محاسبات عادی و پیچیده ریاضی، برقراری ارتباط با بقیه افراد، پیشنهاد غذا، تاکسی و بخش اعظمی خدمات دیگر، به گوشی خود سر می زنیم.

شناخت مورد های مختلف تولید اپلیکیشن به امداد افرادی خواهد آمد که میخواهند تا اپلیکیشنی ساخت نموده و با استعمال از آن به درآمد بیشتری برسند. در‌صورتی‌که مالک یک کسب و عمل خاص می‌باشید که مسلما به سراغ ارائه خدمات و معرفی رشته خود خواهید رفت اما درصورتی که در تلاش برای ساخت یک برنامه شخصی و تازه میباشید، بهتر می باشد تا در ابتدا با انواع اپلیکیشن ها آشنا شوید.

تعریف کلی اپلیکیشن
در‌حالتی که از شما بخواهند که تعدادی اپلیکیشن را مثال بزنید، صد رد صد به فکر نرم افزارهایی که بر روی گوشی خود نصب کرده اید، خواهید افتاد. تعریف و تمجید اپلیکیشن هم همین می باشد. یک اپلیکیشن به معنای نرم افزار و برنامه کاربردی می باشد که بر روی هر دستگاه پشتیبانی کننده از یک سیستم ادله مانند ویندوز فون، اندروید، IOS و … نصب می‌گردد و امکاناتی را برای صاحب دستگاه آماده مینماید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: