عشق و علاقه مهمترین گام برد در برنامه نویسی
نوشته شده توسط : عباسی
 طراحی اپلیكیشن گزینش شغل برنامه نویسی مبتنی بر عشق نه درآمدزایی

همان طور که در شروع نوشته‌ی علمی بیان کردیم، برنامه نویس ها بزرگ از روی عشق و علاقه وارد این فعالیت شده اند. اگر نگاهی به زندگی آنان بیندازید، متوجه خواهید شد که معمولا از سن نادر و از شدت عشق و علاقه مقدمه به برنامه نویسی کرده اند. به عنوان مثال بیل گیتس در ۱۳ سالگی اولین برنامه خود را نوشت. پس باید اعتنا فرمائید که ماهیت برنامه نویسی به شکلی می باشد که می بایست با عشق و علاقه وارد آن شد.
عشق خالی هم مشکلی را حل نمی کند و بایستی در مسیر قرار بگیرید تا ببینید این عشق چقدر جدی است. معمولا بعضی از افراد پایین تاثیر پیروزی های مالی و شرایط اجتماعی برنامه نویسانی مانند مارک زاکربرگ، بیل گیتس و غیره وارد این حوزه می شوند بعداز عصر کوتاهی هنگام مواجه با بحران های مختلف متوجه می گردند که آنقدرها هم برنامه نویسی را دوست ندارند.
پس آموزش برنامه نویسی قبلی از هر چیز در قلب آدم کلید می‌خورد، بعد از آن به مغز رسیده و در نهایت از طریق کیبرد اجرا میگردد.
گروهی هم می‌باشند که برنامه نویسی را به عنوان یک شغل با کلاس یا کسب و کاری شیک میشناسند. این دیدگاه نادرست بوده و صرفا نباید با چنین نحوه فکری آینده کاری خود را بسازید.
پباده سازی اپلیكیشن

تعیین لهجه برنامه نویسی بر عشق و علاقه مهمترین گام برد در برنامه نویسی


انتخاب بستر برنامه نویسی برای آغاز به یادگیری برنامه نویسی
وقتی که مطمئن شدید که می خواهید با دل و جان و عشق و علاقه وقت خود را صرف یادگیری برنامه نویسی کنید، کافی است که گزینش فرمایید، در چه مورد ای میخواهید برنامه نویسی را خاطر بگیرید. بستر های برنامه نویسی تا کنون به سه سیرتکامل تقسیم شده اند

برنامه نویسی دسکتاپ
برنامه نویسی زیر وب
برنامه نویسی موبایل
فعلا هرمورد از این موردها را به اختصار توضیح می دهیم.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیكیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: