احراز هویت دو مرحله ای تلگرام
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحی اپلیکیشن یکی از قابلیت و امکان های تلگرام به کار گیری از یک اکانت بر روی تعدادی دستگاه متفاوت میباشد . که‌این خصوصیت یک مزیت برای این پیام رسان به حساب آورده می شود، اما با استعمال از این قابلیت و امکان امکان هک اکانت شما بخش اعظم میشود . ولی شما با فعال کردن احراز نام و نشان دو تراز ای قابلیت هک را از میان ببرید .

احراز
نام و نشان دو تراز ای تلگرام (two step verification) فعال کردن احراز نام و نشان دو تراز ای تلگرام مضاعف سهل وآسان می‌باشد و صرفا در تعدادی دقیقه میتوانید انجام دهید .
ولی آنچه ممکن می باشد برای شما حیاتی باشد این پباده سازی نرم افزار میباشد که به طورکلی، به چه شکل می اقتدار احراز نام‌و‌نشان دو تراز ای تلگرام را فعال کرد و چه طور می‌توانیم امنیت اکانت خویش را ارتقاء دهیم؟ برای جواب به‌این سوال، گذشته از هرچیز بایستی بدانید انگیزه از تایید دو تراز ای تلگرام چه می‌باشد؟

انگیزه از این کار این هست که برای ساخت اکانت خود در دستگاه دیگری، علاوه بر کدی که تلگرام از روش اس ام اس ارسال می‌نماید، شما باید برای فعال‌ساز‌ی حساب کاربری خود یک راز عبور دومی را نیز وارد نمائید . به عبارت بی آلایش خیس، در احراز نام و نشان دو مرحله ای تلگرام، برای فعال کردن اکانت خود به دو کد متعدد نیاز دارید که یکی این کد ها بوسیله تلگرام و از روش اس ام اس برای شما ارسال میشود و دیگری بوسیله خود شما تهیه می‌گردد .

کد تایید تلگرام دو مرحله ای دقیقا مشابه تهیه گذز واژه برای تلفن همراه تلفن یا کامپیوترتان است و شما باید خوتان این رمز عبور را انتخاب نمائید و درحافظه خویش نگه دارید .


مقاله
پیشنهادی: چه‌طور بفهمیم کسی به حساب تلگرام ما دسترسی داراست؟ چه‌گونه
این احراز نام‌و‌نشان دو تراز ای منجر ارتقاء امنیت حساب تلگرام می گردد؟ برای پاسخ به‌این سوال، ما از یک نمونه ساده به کارگیری میکنیم . فرض فرمائید تلفن همراه خود را در جایی قرار دهید که شخصی در آنجا به موبایل شما دسترسی داشته باشد . فعلا وی میتواند با نصب برنامه تلگرام روی تلفن یار خویش و وارد کردن شماره موبایل تلفن شما، به اکانت شما دسترسی پیدا کند و در واقع غالب به هک حساب کاربری شما شده میباشد . زیرا آن گاه از ساخت یک حساب برای شما یک راز 5 رقمی به وسیله تلگرام ارسال میشود و که در اعلان تلفن شما نشان داده میشود، و هکر قادر است آن را مشاهده نماید . براین اساس، او برنده گردیده است که تلگرام شمارا هک نماید .


در حالتی‌که تایید دو تراز ای تلگرام را فعال نمائید، هکر برای نصب اکانت کاربری شما، می بایست یک کد دیگر را هم وارد نماید، که فقط شما از آن کد اطلاع دارید . بنابراین قابلیت و امکان هک تلکرام شما دیگر نیست . شما می‌توانید با چندین سطح بی آلایش، قابلیت و امکان هک اکانت خود را ازبین ببرید .





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: