طراحی نرم افزار
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن  برای ابتدا برنامه نویسی تلفن همراه فقط به یک کامپیوتر خانگی و یا این که لپ تاپ دربین رده نیاز خواهید داشت. ولی در‌حالتی که از سیستم های توسعه یافته خیس به کار گیری کنید، می‌توانید مراحل توسعه نرم افزار ها را سریع خیس فرمائید. چون زمانی که حجم کدهای درج شده بالا می رود، در صورتی‌که سیستم شما ضعیف باشد قابلیت داراست برای پردازش و بازبینی کدها نماید شود. به این ترتیب به افرادی که قصد دارا هستند به برنامه نویسی تلفن همراه بپردازند توصیه میشود سیستمی با دست‌کم 3 گیگابایت رم تنظیم نمایند. پس در شرایطی‌که می توانید، سیستمی برای برنامه نویسی گوشی تعیین نمائید که از حداقل سیستم معرفی گردیده در پایین توانا خیس باشد.

2 GB RAM minimum, 8 GB RAM recommended

2 GB of available disk space minimum,
4 GB Recommended (500 MB for IDE + 1.5 GB for Android SDK and emulator system image)
1280 x 800 minimum screen resolution
Java Development Kit (JDK) 8
معرفی گویش های برنامه نویسی اندروید


همانطور که می‌دانید تعیین گویش برنامه نویسی یکی گرفتاری های کسانی میباشد که قصد دارا‌هستند برنامه نویسی را آغاز نمایند. این زمینه مدام یکی‌از دعوا برانگیزترین و داغ ترین موضوعات در حوزه برنامه نویسی میباشد. جواب به این سوال بی تردید عمل معمولی ای وجود ندارد و می بایست از ابعاد مختلفی گزینه باز‌نگری قرار گیرد. چون لهجه های برنامه نویسی متعددی از جمله جاوا، کاتلین، جاواسکریپت و .... می‌توانند با انگیزه برنامه نویسی سیستم استدلال اندروید تعیین شوند.

طولانی تر بدانید : برنامه نویسی : شایسته ترین گویش های برنامه نویسی در سال 1398
ولی گویش هایی که توسط گوگل تحت عنوان گویش قانونی این پلتفرم معرفی گردیده اند، جاوا و کاتلین می باشند. گویش های دیگر به طور پیش فرض به وسیله اندروید پشتیبانی نمی شوند. برای استعمال از اینگونه لهجه ها ابزارهایی به مراد تبدیل کدها به خروجی قابل نصب در اندروید گسترش داده شده‌است. کلاً متداول ترین زبان های برنامه نویسی که کار کشته به توسعه و گسترش نرم افزار های اندرویدی می‌باشند عبارتند از:

گویش برنامه نویسی جاوا
لهجه برنامه نویسی کاتلین
زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت
لهجه برنامه نویسی سی شارپ
گویش برنامه نویسی پایتون
لهجه برنامه نویسی بیسیک
گویش برنامه نویسی دارت
تعیین و یادگیری گویش برنامه نویسی


شاید با معرفی زبان های برنامه نویسی در بخش قبل، برای تعیین لهجه آیتم نظرتان پاره ای سردرگم گردیده باشید. همانگونه که اشاره شد، تعیین زبان برنامه نویسی برای اشخاصی که قصد ورود به دنیای برنامه نویسی دارا هستند، قادر است امری طاقت فرسا باشد. گویش های برنامه نویسی فقط ابزارهایی هستند که برای پیاده سازی ایده های برنامه نویس ها به عمل می روند. به این ترتیب در صورتیکه انگیزه و قصدمان از برنامه نویسی را بدانیم، آنقدرها هم که تصور می‌کنید، گزینش لهجه امری پیچیده وجود ندارد.

شاید تعیین لهجه های برنامه نویسی غیر قانونی برای کسانی که به بقیه لهجه های برنامه نویسی احاطه دارا هستند، امری منطقی باشد. چون میخواهند با زبانی که می‌دانند وارد دنیای برنامه نویسی موبایل شوند. به عنوان مثال اشخاصی که برنامه نویس سی شارپ میباشند میتوانند از تکنولوژی زامارین استعمال نمایند. چون دیگر نیاز به صرف دوره برای یادگیری زبانی تازه نخواهند داشت و در کمترین زمان می توانند نرم افزار های اندرویدی را گسترش دهند.

البته برای افرادی که تصمیم دارا‌هستند به یک کارشناس اندروید تبدیل شوند و صرفا به توسعه قابل انعطاف افزارهای اندروید بپردازند، شایسته ترین تعیین لهجه جاوا یا این که کاتلین خواهد بود. چون بی تردید در مراحل توسعه و گسترش قابل انعطاف افزارهای اندرویدی با ایرادات و سوال ها متعددی رو به رو خواهید شد. معمولا پاسخ اینگونه بحران ها را در اوراق کتابخانه ها، نمونه های گوگل، وب سایت های پرسش و جواب مانند Stackoverflow و... پیدا خواهید کرد. ولی به جهت اینکه لهجه جاوا تحت عنوان لهجه قانونی اندروید عمر بیشتری در توسعه و گسترش این سیستم ادله داشته میباشد، اکثر این منابع از لهجه جاوا به کار گیری مینمایند. گویش جاوا نسبت به بقیه زبان ها پیچیدگی های خودش را دارااست اما در حالتی که به طور اصولی آن را خیال و خاطر بگیرید، در حوزه گسترش اندروید برنده خواهید شد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: