احراز هویت دو مرحله ای تلگرام
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحی اپلیکیشن در‌این نوشته‌ی‌علمی سعی داریم تارنما Apkpure را که در مورد دانلود از پلی استور بسیار کاربردی ست ، معرفی کنیم . در واقع این وب سایت را میتوان پایین عنوان تبدیل کننده ای حرفه ای برای اپلیکیشن های جان پباده سازی اپلیکیشن دار در بازار دانست .با سرای وب همدم باشید .

پباده سازیطراحی اپلیکیشن
اپلیکیشن پلی‌استور مرجعی غنی از اپلیکیشن‌های اندرویدی بوده که میلیون‌ها اپلیکیشن بدون‌پول و پولی را در خود جای داده و کامل ترین منشا اندرویدی را در اختیار کاربران قرار داده میباشد . با این حالا، استعمال از آن برای بعضا کشورهای عالم، از گزاره مرزو بوم کشور ایران با دردسرهای بخش اعظمی یار است و محبوبیت هر چه بیش تر مارکت‌های داخلی از گزاره مایکت، فراری بودن کاربران را از پلی‌استور نشان می‌دهد . مارکتی که بدون نرم افزار‌های گذر از تحریم، هیچ عکسی در آن بارگذاری نمی‌شود و کم نرم افزار‌هایی نیز که گزینه‌ی دانلود آنها فعال است، از سرعت بسیار کمی هنگام دانلود برخوردارند . اما مسئله اصلی که وب سایت‌های تبدیل کننده‌ی لینک و پیوند پلی‌استور، به فولدر دانلودی را به وجود آورد و به سرعت نیز به محبوبیت رساند، ترجیح کاربران به دانلود بازی و برنامه‌ها از طریق رایانه و بعد از آن انتقال آن به موبایل بود؛ امکانی که حتی مارکت‌های داخلی نیز چاره ای برای آن پیدا نکردند و برای دانلود برنامه‌ها و بازی‌ها، می بایست اپلیکیشن مارکت‌های متبوع را در موبایل نصب می‌کردید . از همین رو، ابزارهای آنلاین برای تبدیل و دانلود این اپلیکیشن‌ها بخشی از مهم‌ترین نیازهای کاربران اندرویدی شدند؛ به طوری که شاید شما نیز برای تبدیل‌های خود از سایت‌هایی همچون Apk Downloader به کار گیری کنید .
با این نیز اکنون توصیه می‌کنیم که همین هم اکنون یک زمان به سایت معرفی شده در این پست، یعنی Apkpure .com بدهید تا متوجه شوید با یک کدام از بهترین وب سایت‌های جان دار در‌این موضوع آشنا شوید .


Apkpure برخلاف همتایان خود، فقط یک دانلود کننده‌ی صرف نیست . بلکه با وارد کردن نام یا آیدی یا لینک و لینک و پیوند هر اپلیکیشن، این وب سایت اقدام به دانلود تمام پروفایل نرم افزار متبوع می کند و علاوه بر پیوند دانلود، اسکرین شات‌ها، توضیحات انگلیسی، و کلیه اطلاعات دیگری که در پلی‌استور موجود هست را نیز برای شما به سایت خود منتقل می نماید تا بتوانید بدون ایرادات تحریم یا لودنشدن سایت یا تصاویر، به طور کامل قادر به استفاده از برنامه‌ها و اطلاعات آنها باشید . آرشیو و دیتابیس Apkpure به قدری بدون نقص است که می‌توانید با کلیک روی نام خالق‌ی برنامه یا بازی مورد نظر، به دیگر اپلیکیشن‌های تولید شده توسط آن تیم نیز دسترسی داشته باشید . دیگر نیاز نیست با وارد کردن لینک پلی‌استور در وبسایت‌هایی همچون EvoziApkDownloader فقط به لینک و پیوند و پیوند دانلود پوشه آیتم نظرتان بسنده فرمائید . به کمک Apkpure می‌توانید به اسکرین شات‌ها و توضیحات فایل‌ها نیز دسترسی داشته باشید تا اپلیکیشن‌های گزینه نظرتان را با اطمینان و با درایت بیشتری دانلود فرمایید . این سایت دارنده محدودیت زمانی در لینک‌های تبدیل شده نیست و نرم افزار‌هایی که به وسیله شما یا دیگر کاربران تبدیل می شوند، در سرورهای این وب وبسایت باقی می مثل . از همین رو می‌توانید تنها با جستجوی بخشی از اسم برنامه نیز، اپلیکیشن آیتم نظرتان را پیدا فرمایید . برتری دیگری که Apkpure نسبت به تارنما‌های دیگر دارااست تبدیل پروفایل اپلیکیشن‌های پولی می‌باشد . به نحوی که اگرچه پیوند دانلودی در فعالیت نخواهد بود، ولی تمام اطلاعات، اسکرین شات‌ها و… را در چنگ شما قرار خواهد داد که امری بسیار کارآمد برای بعضا کاربران خواهد بود .





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: