معرفی چند اپلیکیشن هوش مصنوعی:
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن Seeing Aاین اپلیکیشن از بهترین برناه های هوش تصنعی آیفون در فهمیده است که با هدف یاری به نابینایان و نادر بینایان ساخته شده است. در این برنامه امکاناتی مانند تشخیص رنگ، خواندن دست نویس ها و ... موجود هست که به این دسته افراد امداد میکند. از دیگر ویژگی های آن، خواندن نوشته‌های کوچک و بزرگ می باشد و دسترسی به آن حتی‌د‌ر حین نبود اینترنت هم قابلیت و امکان پذیر میباشد. اپل این متاع خودرا به طور مجانی عرضه کرده است.

 

Extreme – Personal Voice Assistant

این برنامه با پشتیبانی از زبان هایی مانند: انگلیسی، هندی، چینی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزیایی و ... می‌تواند با سرعتی بالا به سؤالات متعدد شما پاسخ دهد. با به کار گیری از ویس و صدا این اپلیکیشن کارهارا به نه انجام می دهد و امکان هایی مانند پاسخ تلفنی، پاسخ پیامک، ایمیل و عکس فراهم کردن را نیز دارد.

 

AI with Python

این برنامه هوش تصنعی و مصنوعی با درنظر خریدن علایق شما، به شما پاسخ می‌دهد. AI with Python قادر است موضوعات متفاوت را تخت گاز تشخیص دهد و با به کار گیری از تصویر، صدا و متن به شما جواب دهد. این برنامه پرسرعت، به صورت بدون پول قابل به کار گیری است.

 

نتیجه گیری:

همان طور که گفته شد، هوش مصنوعی کاربردهای فراوانی دارااست و درحال حاضر دستیارهای هوشمندی مانند سیری و کورتانا و الکسا مشغول فعالیت می‌باشند. شرکت‌های بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت در مورد هوش تصنعی تحقیقات مهمی انجام می دهند که اما بخش قابل توجهی از پروژه های این حوزه را به صورت عمومی منتشر نمی‌کنند. استفاده از هوش مصنوعی در آینده رواج بیشتری پیدا خواهدکرد و به عنوان مثال طبق تحقیقات دانش کده آکسفورد، تا حدود۴۷ درصد از کل جایگاه‌های شغلی ایالات متحده امریکا در سال ۲۰۳۰ به صورت اتوماسیون و فارغ از حضور انسان انجام می‌گیرد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: