آموزش جامع سئو موبایل
نوشته شده توسط : عباسی

در‌این نوشته‌ی‌علمی عملکرد می‌کنیم تمام نکات مهم برای seo و سئو وب سایت در گوشی را به شما یادگرفتن دهیم. پیش از هر چیز می بایست با تعریف‌و‌تمجید ظریف seo تلفن همراه آشنا گردیده و الگوریتم های نو گوگل برای مرتبه بندی نتیجه ها در تلفن همراه را بازنگری کنیم.

تعداد جستجوهای انجام یافته طراحی اپلیکیشن بوسیله تلفن همراه به‌سرعت در درحال حاضر پرورش میباشد و حالا در حدود 56 درصد جستجوها در گوگل از روش تلفن های هوشمند انجام می‌شود.

55 درصد یوزرها با تلفن همراه وارد وب سایت می‌شوند که الگوریتم Mobile First Index بر آنان تاثیرگذار میباشد
این مراحل با پرورش دیده گیری رو به ارتقا میباشد و میتوان اظهار کرد در سالهای آینده کاوش از روش گوگل در تسخیر تلفن همراه خواهد بود. استقبال یوزرها از تلفن های هوشمند به قدری زیاد بوده میباشد که گوگل الگوریتم هایی منحصر مانند Mobilegeddon برای بازبینی و ایندکس ورژن تلفن همراه وبسایت ها معرفی نموده است.

همینطور گوگل در حیث دارااست در آینده ای نزدیک با استعمال از الگوریتم Mobile First Index ورژن تلفن همراه وب سایت ها را ترازو اصلی نظارت محتوا و انتخاب مقام در حاصل جستجوها قرار دهد.

seo تلفن همراه چه میباشد؟
تمامی کار های انجام یافته برای سئو ورژن گوشی وب سایت و بهبود تجربه کاربری در آن که موجب کسب مقام بهتر در نتیجه ها گوگل میگردد را Mobile بهینه سازی می نامیم.

این کار ها هم در مورد پباده سازی ورژن تلفن همراه یعنی به کارگیری از تکنیک هایی مانند Responsive Design یا این که Dynamic Serving‌ و هم در بهبود تجربه کاربری یعنی ارتقا سرعت تارنما و دسترسی سهل به محتوا گزینه اعتنا خواهد بود.

دقت نمائید که از لحاظ گوگل Mobile Device هم اندازه یک تلفن هوشمند میباشد و تبلت ها در گونه بندی تماما متفاوتی قرار می گیرند. اما انگیزه ما بهینه سازی وبسایت برای تمامی دستگاه ها و یوزرها میباشد البته آنچه درین نوشته‌ی علمی گزینه مشاجره میباشد به تلفن های هوشمند اختصاص دارااست.

الگوریتم های گوگل برای گزینش رده در تلفن همراه
اینک 95 درصد جستجوهایی که از روش تلفن همراه انجام میگردد از روش موتور جستجوی گوگل می‌باشند. در فیض دقت به استانداردها و الگوریتم های آن برای کسب رده بهتر و بازدیدکننده طولانی تر اهمیت بسیار بالایی داراست.

الگوریتم Mobilegeddon
در سال 2015 گوگل به طور رسمی الگوریتم Mobile-Friendly خویش را معرفی کرد که اکثری آن را با اسم Mobilegeddon می‌شناسند.

الگوریتم Mobilegeddon و تاثیر آن بر seo گوشی
با معرفی این الگوریتم عملا درجه بندی حاصل در دسکتاپ و تلفن همراه مختلف شد، به‌این مضمون‌ که هنگام جستجوی یک واژه و کلمه کلیدی در دسکتاپ ممکن میباشد نتیجه ها متفاوتی با به عبارتی عبارت در گوشی ببینید.

تا قبلا مورخ تلفن همراه فرندلی بودن وبسایت یک نکته مثبت و بها افزوده با تاثیر نادر برای شما محسوب می‌شد البته بعد از آن گوگل بخش اعظمی از وبسایت هایی که برای اکران در گوشی مطلوب نبودند را جریمه کرده و منزلت آن‌ها‌را در حاصل کاوش از روش گوشی کاهش بخشید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: