تنظیمات حریم خصوصی:
نوشته شده توسط : عباسی

 تابلوهای محرمانه ، صرفا در دسترس یوزرها گزینش شده‌است.

o تابلوهای فرماندهی ، که شبیه تابلوهای سری با یک تفاوت می باشند: در‌این‌صورت ، دسترسی به گروهی غیر وابسته از پرسنل (به عنوان مثالً گروه پروژه) قابلیت پذیر میباشد.
o تابلوهای همگانی این تابلوها در دسترس هر استفاده کننده میباشد.
جستجوی امور. پیشنهاد می شود کاوش با بضاعت غربال کردن بر پایه ی لغت ها ، مهلت ها ، برچسب ها ، اعضای گروه را انجام دهید.
وظایف
آیتم بعدی که در لیست خصوصیت های طراحی اپلیکیشن برنامه های دارای فایده موجود است ، رئیس عمل تمامی جانبه میباشد (در Trello ، به آن‌ها کارت گفته می گردد).
 
هر فعالیت می بایست دارنده مختصات تحت باشد:
 
برچسب ها. با به کار گیری از برچسب های مختص (مانند علائم رنگی) ، استفاده کننده میتواند وظایف را در نوع های خاصی تقسیم نماید. علائم قرمز رنگ ممکن میباشد مسئول شغل های فوری باشد ، موردها زرد رنگ با وظایف با اهمیت میانگین ​​و غیره همخوانی داراست.
موقعیت اما شرایط فعالیت نیز بسیار مهم میباشد. ما یک سری آیتم بی آلایش ارائه میدهیم:
o وظیفه نو؛
o در هم اکنون پیش رفت؛
o عمل انجام شد.
o مهیا برای باز بینی؛
o فعالیت به عقب افتاد.
ضرب الاجل. در مدیر پروژه ، دوره بندی بسیار مهم میباشد ، بدین معنا که بستر بازدهی شما می بایست قابلیت و امکان انتخاب مهلت برای هر فعالیت را مهیا نماید.
به اشخاص اختصاص داده گردیده علاوه بر این ، رئیس بایستی بتواند اشخاصی را که مسئولیت انجام یک فعالیت یگانه را دارا‌هستند ، انتخاب نماید.
شرح. در اینجا ما در امر توضیحات عمل کلام می‌کنیم: بعداز تلاوت آن ، یک کارمند کمپانی بایستی بلافاصلهً ادراک نماید که چه چیزی از او مراد شده‌است (کاری که بایستی انجام دهد).
پرونده ها طولانی تر شدند. بعضی وقت ها تعریف عمل کفایت نمیکند ، به این ترتیب لازم میباشد قابلیت و امکان ضمیمه کردن پرونده ها به فعالیت ، خواه یک مدرک متنی ، یک فولدر صوتی یا این که تصویر را معرفی نمایید.
ایده ها. آیتم بعدی در لیست خصوصیت های برنامه های دارای فایده ، قابلیت گذاشتن ایده ها درباره‌ی عمل میباشد.
اشتراک گذاری. یوزرها همینطور می‌توانند از این مجال برای به اشتراک گذاشتن فعالیت با بقیه پرسنل سپاسگزار باشند (که می‌تواند در مراحل عمل اثرگذار باشد). آیتم خوب این میباشد که بطور اتومات لینک مرتبط با یک عمل را به نشانی اینترنتی همکار (های) منتخب خویش ارسال فرمایید.
مدیر امور. خب ، بالاخره ، رئیس فعالیت را فراموش نکنید ، یعنی: ساخت ، اسکن کردن ، آرشیو کردن ، حذف ، آپدیت کردن حالت ، تکان از مجموعه به تیم (از لیست به لیست) و موردها دیگر.
روز‌نگار
آیا میخواهید محصولی با بازدهی عالی بسازید؟ آنگاه یک خصوصیت Calendar را فراموش نکنید.
 
به Trello دقت نمایید ، این قابلیت و امکان را می‌دهد تا یک موقعیت روز‌نگار ویژه را فعال نمائید. با سپاس از این ، استفاده کننده قادر است کارتهای (یعنی وظایف) توزیع گردیده در کانال روز‌نگار را ببیند ، و به این ترتیب ترازو بازدهی او و یا این که بقیه پرسنل را چک نماید.
ابزارهای مدیریتی
 
ردیاب دوره
به صورت طبیعی ، برنامه های سودمندی فارغ از چنین خصوصیت ای مانند ردیابی دوره نمی توانند انجام دهند. یعنی هر استفاده کننده می بایست در ساعتها مشخص و معلوم تعداد ساعاتی را که برای یک فعالیت یگانه صرف نموده است ، تثبیت نماید. این فرصتی برای ردیابی سرعت کارآمد وی مهیا میشود.
 
اطلاعیه
اعلان ها همینطور یک خصوصیت ضروری می باشند که هم در برنامه های تجاری و هم با بازدهی فردی گزینه انگیزه قرار گرفته میباشد.
این یاد‌آوری ها و هشدارها برای مطلع سازی یوزرها از مهلت های نزدیک ، شغل های جدیدی که به آنان اختصاص داده گردیده ، اخذ برخورد و غیره لازم میباشد.
 
اعلان ها میتوانند از چند مدل گوناگون باشند:
آگهی در کاغذ تلفن (یا این که رایانه فردی)؛
نشانی اینترنتی هشدار دهنده؛
آگهی پیام کوتاه؛
پیام ارسال گردیده با استعمال از پیام رسان فوری (Viber، Slack، WhatsApp).
پشتیبانی
استفاده کننده ممکن میباشد هنگام تعامل با پلتفرم رئیس دوره و بازدهی با ایراد خاصی روبرو شود که در این‌حالت به یاری نیاز دارااست. و یک مجموعه پشتیبانی شایسته ترین چاره خواهد بود.




:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: