يكي‌از مهم‌ترين نكات و اصول در پباده سازي رابط كاربري
نوشته شده توسط : عباسی

يكي‌از مهم‌ترين نكات و اصول در پباده سازي رابط كاربري خوب اين ميباشد كه كاربرانتان حيران نشوند . اصل آساني را در پباده سازي رعايت نمائيد تجربه نشان داده يوزرها با رابط كاربري سبك و معمولي كه در عين هم اكنون زيبايي هم داراست ارتباط بسيار بهتري برقرار مي نمايند . در شرايطي‌كه شما از المان هاي متفاوت در طراحي ورقه UI به کارگیری نماييد كه در صفحه های مختلفي از اپلیکیشن شما موجود هست و کلیه يك فعاليت را انجام مي‌دهند ولي يكي آن ها از بابت ديداري ( براي نمونه رنگ ) با ساير گوناگون باشد به کارگیری كننده شما حیران ميگردد.

طراحي اپليكيشن
5- رابط كاربري مي بايست براي به کار طراحی اپلیکیشن  گیری كننده شما ديدني باشد خير خويش شما
اينكه سلیقه خودتان را در حيث بگيريد خيلي خوب ميباشد ولي به یاد داشته باشيد علاوه بر خودتان اهميت طولاني خیس متوجه به کارگیری كننده ميباشد . به کارگیری كننده بايستي از رابط كاربري كه پباده سازي ميكنيد را بپسندد و با آن ارتباط برقرار نمايد. دراين باره فاكتور هاي از كاربرانتان را مي بايست در حيث داشته باشيد .
براي نمونه اينكه : كاربرانتان در چه رنج سني مي‌باشند ؟ يا اين كه اينكه يوزرها اپلیکیشن شما اكثر وقت ها چه جنسيتي دارا‌هستند ؟ يا اين كه روي چه مدل دستگاه هاي كاربرد دارااست ؟ آيا اپلیکیشن شما براي تفريح و پركردند وقت به كارگيري مي‌كنند يا اين كه ابزار کار ميباشد و در چه وقتي آيتم به كارگيري قرار مي‌گيرد ؟
6- از اپلیکیشن هاي برنده الگو بگيريد
البته شما مي بايست خودتان باشيد ولي پيشين از آنكه خودتان را پيدا فرماييد ( منظورم سبك خودتان ميباشد ) ميتوانيد از اپلیکیشن هاي پیروز الگو برداري فرماييد . از اينكه از چه گونه فونت هايي به كارگيري كردند ، واژگان آيتم به کارگیری آن ها براي تعريف‌و‌تمجيد نصیب هاي متعدد چه سبك و سياغي داراست .سبك پباده سازي آنها چه گونه ميباشد ، كليه اينها ميتواند شما را به سمت يك پباده سازي استاندارد هدايت نمايد.
7 – تعيين رنگ ايده آل يوزرها
همينطور بخوانيد : برنامه نويسي اندرويد را چطور مقدمه كنم ؟
ميخواهم در اين مكان پاره اي ضد عادت بنويسم و درباره تعيين پالت رنگ براي تجربه كاربري مواقعي رو از جنبه هاي ديگر كه تا كنون به آنها در مقالات داخلي و فرنگي پرداخته نشده ميباشد بپردازم.
قطعا دیده ايد اكثر تایم ها به كارگيري كنندگان تلگرام ، تم Dark را براي رابط كاربري آن تعيين مينمايند ، اين آيتم در خصوص به كارگيري كنندگان از توييتر نيز درستي مي‌نمايد.
بروز اين رفتار از يوزرها و اينچنين سلايقي ريشه در روانشناسي دارد با توجه به گزارش هايي كه هرساله جامعه شناسان و شركتهاي آماري مانند گالوپ و فوربس گزارشي درباره معيار افسردگي و اندوهگين بودن جامعه ها ارائه ميدهند كه كشور ايران از اين حیث پس از عراق يك ميهن اندوهگين معرفي شده است [منشا:عصرايران] . با اعتنا به اينكه گرايش به سمت رنگ رابطه تنگاتنگي با اين شاخص ها داراست گرايش به سمت رنگ هاي تيره در جمهوري اسلامي ايران طولاني خیس ميباشد.
فارغ از مسائل روانكاوي ، رنگ تيره البته می‌تواند ديدني هم باشد و جلوه زيبايي به رابط كاربري اپلیکیشن شما ببخشد.




:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: