پباده سازی نرم افزار اندروید و iOS
نوشته شده توسط : عباسی


کارهایی که بایستی پیشین از   انجام دهید.
در حالتی‌که تصمیم گرفته اید به «بعد از ظهر تلفن همراه» قدم بگذارید و قصد پباده سازی و ایجاد نرم افزار گوشی دارید، به شما شادباش می‌گوییم. در عین درحال حاضر، می بایست بدانید که پباده سازی نرم افزار اندروید و iOS، طراحی اپليكيشن و پیاده سازی پیروزی آمیز آن، فعالیت بی آلایش ای وجود ندارد و به طرح ریزی، مهارت، و پشتکار نیاز داراست. البته جای نگرانی وجود ندارد، چون در مسیر صدق قرار گرفته اید و کسب و کارتان از فواید این مبادرت شما منفعت منده خواهد شد.

پیش از آنکه مبادرت به پباده سازی برنامه اندروید و iOS برای کسب و کارتان نمایید بایستی به‌این بیندیشید که نرم افزار شما قرار میباشد چه مشکلی را حل نماید و چه گره ای از فعالیت مشتریان گشوده کند. انگیزه چه چیزی است، و نرم افزار شما چه امکاناتی می بایست داشته باشد. این مهم ترین مرحله در مراحل پباده سازی و پیاده سازی نرم افزار گوشی میباشد.

در پی، کارهایی که بایستی گذشته از پباده سازی و ایجاد نرم افزار گوشی انجام دهید را شرح می‌دهیم.

قصد و انگیزه پباده سازی نرم افزار اندروید و iOS
انتخاب «انگیزه» شل ترین و در عین درحال حاضر طاقت فرسا ترین کاری میباشد که می بایست انجام دهید! از این جهت معمولی میباشد که انگیزه شما طبیعتا بیان کنده فعالیت و فعالیتی میباشد که فعلا انجام میدهید و از روش آن درآمدزایی می کنید. بدین ترتیب، نرم افزار شما نیز بایستی به عبارتی انگیزه را دنبال نماید. ولی طاقت فرسا میباشد چون انگیزه از پباده سازی برنامه اندروید و iOS بایستی به صورت ظریف، پر‌نور، و قابل سنجش بیان شود و تمام جزئیات فعالیت در آن معین شود. همینطور، برای سنجش برد می بایست شاخص های اندازه گیری انگیزه تعریف و تمجید شود.

به این ترتیب، برای گزینش انگیزه می بایست بدین سوال ها به اعتنا جواب دهید:

نرم افزار شما قرار میباشد چه مشکلی را حل نماید، و چه طور این عمل را بهتر از دیگر افراد انجام خواهد بخشید؟
در شرایطی‌که قرار وجود ندارد مشکلی را حل نماید، چه سرویس یا این که بها افزوده ای به یوزرها می‌دهد؟
چه تجهیزات و مزایایی را قرار میباشد از روش نرم افزار تلفن همراه به مخاطبانتان ارائه بدهید، که از روش کامپیوتر نمیتوان ارائه بخشید؟
چه چیز در انگیزه و کارکرد، نرم افزار شمارا از دیگر نرم افزار های شبیه متمایز میسازد؟
برد شما متعلق به «انگیزه» نرم افزار تان میباشد. به همین استدلال، انتخاب انگیزه معمولا طولانی ترین مرحله میباشد و بایستی به صدق صورت بپذیرد. بعد از انتخاب انگیزه آن را در 1 تا 2 پاراگراف بصورت ظریف شرح دهید. در حین پباده سازی برنامه اندروید و iOS و حین پیاده سازی آن همواره به هدفی که انتخاب نموده اید مراجعه کنید و مراقب باشید که از آن گمراه نشوید.

- کارکرد و محتوا
«تارنما» رسانه قابل قبولی برای ارائه محتوای متنوع و داده ها زیاد میباشد. البته نرم افزار گوشی طولانی تر برای ارائه محتوا و داده ها مختصر و موثر در قالب «بی آلایش و فوری» مطلوب میباشد. از این رو، نباید حجم انبوهی از محتوا و داده ها را بر روی نرم افزار تلفن همراه عرضه کرد. نرم افزار شما می بایست یک رویه دسترسی معمولی و سریع به داده ها مهم و موثر باشد، و بتوان با یک اشاره به انگیزه متبوع رسید.

در لحاظ داشته باشید که همواره یک همبستگی بی واسطه و مثبت فی مابین «محتوای خوب» و «زمان عصر صرف گردیده در نرم افزار» موجود است. و از آنجایی که محتوا سلطان میباشد، بایستی این نکات را برای ایجاد محتوای خوب رعایت فرمائید:

محتوای خویش را دم دست قرار دهید. فرآورده و سرویس ها شما بایستی به راحتی در دسترس قرار گیرد. می‌توانید قسمت های مهم آن را در برگه خانگی قرار دهید تا برای یافتن داده ها نیاز نباشد یوزرها خیلی کاوش نمایند.
داده ها متبوع را فورا ارائه دهید. اعتنا و توجه مخاطب در مواردی که نیاز فوری به داده ها دارااست یا این که زمانی که در هم اکنون جنبش میباشد کاهش پیدا می‌نماید، و به همین استدلال عصر کمتری را صرف تلاوت مطالب طولانی می نماید. بدین ترتیب، در به عبارتی گزاره نخستین یا این که دوم به اصل مقاله اشاره فرمائید و بعد از آن درپی آن را شرح و توسعه و گسترش دهید. استفاده کننده را بدون چاره نکنید برای یافتن جواب خویش کل برگه را به اعتنا بخواند.
کوتاه و مختصر بنویسید. قرائت یک متن طولانی در کاغذ کوچک گوشی فعالیت معمولی ای وجود ندارد. پس مطالب تان را فشرده و عده و جورتر بنویسید و خواسته خویش را در 2 یا این که 3 پاراگراف کوتاه برسانید.
از عکس اضافه استعمال نمائید. تحلیل ها نشان داده میباشد که یوزرها دقت بیشتری به عکس و ویدیو مینمایند تا به متن! ولی، این به‌این مضمون‌ وجود ندارد که از محتوای نوشتاری به کارگیری نکنید، بلکه بایستی از عکس و محتوای بصری مربوط به متن نیز در دور نما یا این که دربین جمله ها استعمال فرمائید.

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: