دانلود و نصب برنامه از موبایل یا این که تبلت
نوشته شده توسط : عباسی


خوب شاید چنانچه شما هم جزء یوزرها کشور‌ایران اپس باشید این سوال برایتان کمتر اتفاق افتاده باشد که چطور می‌توانم برنامه یا این که بازی که دانلود کرده ام را نصب کنم به دلیل آن که فرآیند دانلود و نصب برنامه و بازی خیر تنها در کشور ایران اپس بلکه در تمام مارکت ها فرآیند ای بسیار بی آلایش طراحی اپلیکیشن  میباشد و استفاده کننده صرفا با لمس یک دکمه می‌تواند این فعالیت را انجام دهد. ولی آیا میدانید در شرایطی که پوشه نصب یک نرم افزار را از یک تارنما یا این که هر محل دیگری به جز مارکت های اندرویدی دانلود کردید چطور می بایست آن را پیدا و نصب نمایید؟ معمولا دو نمایش در‌این ارتباط موجود هست. یکی‌از آنکه بخواهید نرم افزار را در رایانه فردی تان دانلود کرده و بعد از آن آن را برای نصب به تلفن همراه یا این که تبلت تان منتقل نمائید و دیگر اینکه با به عبارتی مرورگر تلفن همراه یا این که تبلت تان نرم افزار را دانلود کرده و آن را نصب فرمائید. ازآنجاکه این روز ها با وجود این تمامی مارکت اندرویدی و کد QR دانلود نرم افزار دیگر سناریوی نخستین ترویج کمتری دارااست از توضیح آن پرهیز کرده و تنها سناریوی دوم (دانلود از موبایل یا این که تبلت) را توضیح خوا‌هیم بخشید.

دانلود و نصب برنامه از موبایل یا این که تبلت
با مرورگر تلفن همراه تان هم می‌توانید دقیقا مثل مرورگر رایانه تان وارد وبسایت های دانلود نرم افزار گردیده و نرم افزار های دلخواه تان را دانلود فرمایید با این تفاوت که طولانی تر به زحمت میفتید! استدلال آن هم این میباشد که اولا بخش اعظمی از وب سایت ها برای اکران در مرورگر گوشی باصرفه نشده اند و لذا شاید بدون چاره باشید برای یافت کردن پیوند دانلود یک نرم افزار بارها انگشت تان را در زمان برگه تکان دهید (به اصطلاح اسکرول نمایید) و دهها تبلیغ اینترنتی که معمولا در سایت های دانلود پیدا می گردند را هم بالاجبار مشاهده کنید تا بالاخره به لینک و پیوند دانلود برسید! ثانیا اینکه پس از لمس دکمه دانلود حتی‌د‌ر معروفترین مرورگرها مثل گوگل کروم هیچ پیامی مبتنی بر اینکه دانلود ابتدا گردیده یا این که چقدر پیشرفت نموده است نمیبینید که بسیار ناگوار میباشد. اکنون فرض کنیم دانلود فولدر تمام شده‌است. برای کشف کردن آن بایستی به برنامه رئیس فولدر پیش فرض خویش اندروید (عمدتا با اسم my files شناخته می گردد) یا این که هر برنامه رئیس پوشه دیگر که در تلفن همراه یا این که تبلت تان نصب نموده اید رجوع نمایید. معمولا با گشوده شدن برنامه رئیس پوشه مستقیما به مسیر storage/emulated/0 هدایت می‌شوید که فایل اصلی برای ذخیره سازی میباشد. در صورتی به‌این فایل هدایت نشدید خودتان به طور دستی وارد آن گردید و پوشه download را پیدا و گشوده نمایید. فایلی که دانلود نموده اید را از فی مابین فولدر های دیگر پیدا کرده و با انگشت روی آن بزنید تا نصب آن مقدمه شود.

بازی های دیتا دار (مشکلی تازه!)
در حالتی‌که شما هم جزء گیمرهای ماهر باشید مسلما می‌دانید که برخی از بازی ها دارنده دیتا می‌باشند یعنی فولدر نصب نرم افزار و پوشه های دیگر بازی (دیتای بازی) از هم غیروابسته گردیده اند و شما بایستی آن‌ها را به طور غیر وابسته دانلود فرمایید. پس از دانلود دیتای بازی هم بایستی آن را نسخه برداری کرده و در فایل اختصاصی آن (android/obb) در تلفن همراه تان پیست فرمائید. برای زیر آوردن نسبی حجم دیتای بازی بخش اعظمی از وب سایت ها دیتای بازی ها را در قالب یک فولدر زیپ به شما می‌دهند که برای گشودن آن در تلفن همراه تان می بایست نرم افزار winrar یا این که هر نرم افزار دیگری که منحصر به فرد گشودن این پوشه هاست را هم در تلفن همراه تان نصب کرده باشید. همان طور که می‌بینید فرایند دانلود و نصب بازی های دیتا دار دردسر بیشتری دارااست. خوشبختانه این خلل به کلی برای یوزرها کشور ایران اپس مرتفع شده‌است و آن ها میتوانند فارغ از نیاز به انجام کارهایی که در فوق توضیح داده شد بازی های با دیتا را یاور با دیتایشان و صرفا با لمس به عبارتی دکمه نصب دانلود کرده و از آن‌ها لذت ببرند. علاوه بر این دانلود از جمهوری اسلامی ایران اپس مزایای دیگری هم داراست که بعضا از آن ها تنها یگانه کشور ایران اپس می‌باشند.

دانلود بازی های دیتا دار از جمهوری اسلامی ایران اپس

یک شیوه بهتر!
دانلود از جمهوری اسلامی ایران اپس مزایایی دارااست که برخی از آن ها در بین همگی مارکت های اندرویدی مشترک میباشد و بعضی دیگر تنها منحصربه‌فرد جمهوری اسلامی ایران اپس می‌باشند. این مزایا به اختصار عبارتند از:

دانلود و نصب نرم افزار فقط با لمس دکمه نصب (مشترک در بین کلیه مارکت های اندرویدی)
از‌آنجا که جمهوری اسلامی ایران اپس و هر مارکت اندرویدی دیگر اختصاصا به دانلود نرم افزار اختصاص دارا‌هستند یافت کردن و نصب نرم افزار در آنان بسیار معمولی خیس از وب سایت های دانلود نرم افزار میباشد. شما علاوه بر جستجوی نرم افزار گزینه نظرتان میتوانید از دهها مدل بندی متفاوت همچون برگزیدگان نرم افزار ها، مالامال دانلود ترین نرم افزار ها، جدیدترین نرم افزار ها و گونه بندی های منحصربه‌فرد که هر مارکتی به طور مستقل برای خودش دارااست برای جستن نرم افزار آیتم نظرتان استعمال نمایید. از طرفی از اطلاع رسانی تبلیغاتی مزاحم هم که در تارنما های دانلود اپلکیشن به وفور یافت می گردند خبری وجود ندارد.

اکران واحد سنجش پیشرفت دانلود، مقدار دانلود گردیده و قابلیت و امکان توقف موقت (Pause) دانلود (مشترک در میان تمامی مارکت های اندرویدی)
خلاف دانلود از مرورگر که شما‌را همین طور به اکنون خودتان رها می‌کند دانلود از کشور‌ایران اپس و اما مارکت های اندرویدی دیگر روند ای میباشد که استفاده کننده را لحظه به لحظه در جریان ترازو پیشرفت دانلود قرار می‌دهد و حتی قابلیت توقف موقت دانلود و ادامه آن در حین دیگری را برای وی مهیا می‌آورد.

دسترسی به جدیدترین آپ تو دیت ها به محض تکثیر
در حالتی که شما نرم افزار تان را از یک وب سایت دانلود نرم افزار دانلود نمائید و بعدا به روز جدیدی برای آن بیاید بدون چاره میباشید مجدد به به عبارتی وب سایت مراجعه کرده و پوشه نصب آپ دیت گردیده را از نخستین دانلود و نصب نمائید. در جمهوری اسلامی ایران اپس خیر فقط به پایانی آپ تو دیت نرم افزار ها به محض تکثیر دسترسی خواهید داشت بلکه صرفا آن بخشی از نرم افزار را دانلود میکنید که به روز گردیده خیر کلیه آن را که بدون شک از دید حجم کمتر خواهد بود و وب کمتری را نیز مصرف خواهید کرد.

دانلود بازی های دیتا دار و قرار دادن دیتا در فایل منحصر به فرد خویش به طور اتوماتیک (تنها در کشور ایران اپس)
این گزینه در یکسری گزاره فراتر (بازی های دیتا دار – مشکلی تازه) توضیح داده شده‌است

حذف فولدر نصب نرم افزار بعد از دانلود
در حالتی که نرم افزار تان را از یک تارنما دانلود نرم افزار دانلود نمائید بعد از نصب، فولدر نصب نرم افزار به جای خویش خواهد ماند و در حالتی که فولدر های نصب متعددی را به همین ترتیب دانلود کرده باشید بعد از مدتی فضای خاطر داخلی تلفن همراه تان بی جهت مالامال خواهد شد از فولدر های نصبی که شاید به آن‌ها هیچ احتیاجی هم نداشته باشید. کشور‌ایران اپس بعد از نصب نرم افزار پوشه نصب آن را به طور اتومات حذف میکند تا فضای خاطر داخلی تلفن همراه شما بی جهت لبریز نشود و ناچار نباشید مجدد از یک برنامه با صرفه ساز برای یافت کردن و حذف پوشه های نصب مازاد به کارگیری فرمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: